PRS(AlexZz och Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(AlexZz och Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia torkade sina våta kinder med baksidan av handen och tittade upp då hon hörde Benjamin. Hon flyttade genast lite på sig så att han kunde komma åt låset. Hon kanske kunde använda sin förmåga sen också...den skulle säkert komma till användning.
18 jun, 2013 22:33 |
|
AlexZz
Elev |
Benjamin gör sina händer till sten och krossar låset, det tar mer energi än han hopats men dörren är åtminstone öppen nu.
. .
18 jun, 2013 23:02 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia öppnade försiktigt upp dörren och tittade ut, Sam var inte där. Han verkade ha gått ut. "Kusten är klar" viskade hon och gick försiktigt ut ur rummet. Vart skulle de nu?
18 jun, 2013 23:06 |
|
AlexZz
Elev |
Benjamin blev otroligt lättad över att höra det, att deras kidnappare inte var där var ett äkta glädjebud.
"Vi måste hitta en väg ut, utan att Sam märker." Säger Benjamin som antar att han gått till ytterdörren, men vart den låg var ett mysterium. . .
18 jun, 2013 23:19 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Kanske genom ett fönster?" föreslog Mia. Hon tyckte sig se reflektionen av ett fönster i andra änden av rummet, lite bakom en trappa.
Hon gick tyst som en mus fram och försökte få upp det. "Det är låst" viskade hon.
18 jun, 2013 23:20 |
|
AlexZz
Elev |
"Jag kan slå upp det också, men det kommer nog låta mycket mer." Säger Benjamin nervöst kanske, varnande också men ändå försöker han få det fungera på något sätt.
. .
18 jun, 2013 23:36 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Slå upp det fort, vi får springa" sa Mia också nervöst. Hon tittade sig över axeln, ingen skymt utav Sam. Hon flyttade på sig så Benjamin kunde komma åt låset.
18 jun, 2013 23:38 |
|
AlexZz
Elev |
Benjamin gör om samma sak, men den här gången.
"Vad är det för oväsen?" Benjamin drar upp fönstret. "Du först." Säger Benjamin snabbt eftersom han märkt Tt han måste hålla upp fönstret, annars åker det ned. . .
18 jun, 2013 23:49 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Jag vet inte, men vi får hoppa det distraktherar honom". Hon klättrade sedan snabbt ut genom fönstret. Det var skönt att stå på gräs igen även om de var långt iftån säkra än.
18 jun, 2013 23:55 |
|
AlexZz
Elev |
"Mm." Benjamin klättrar ut efter henne. Underbart att slippa huset, men nu måste de hitta en väg ut från tomten och bort så han inte hittar dem igen.
. .
19 jun, 2013 00:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen