Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hermione
17 aug, 2012 19:21 |
|
evut
Elev |
Luna skulle ju vara fett! Sedan Ginny eller Hermione för att få kyssa Dan och Rupert... haha
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
17 aug, 2012 22:30 |
|
Borttagen
|
skulle vara roligt att spela Voldemort eller kanske Ginny!
17 aug, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
Luna, Draco och Snape (men man vill ju tästa alla!)
17 aug, 2012 22:40 |
|
Ron lovegod
Elev |
Jag vill spela cedric och ron
18 aug, 2012 09:06 |
|
Borttagen
|
ingen som har en kärlek historia jag vill inyte det ._. men luna kanse hon gifter ju sig men inte i boken sååå
18 aug, 2012 09:11 |
|
Borttagen
|
hermione eller Luna,alla säger jujämt att jag liknar Luna
18 aug, 2012 09:11 |
|
Ron lovegod
Elev |
din bild liknar luna mer än hermione
18 aug, 2012 09:18 |
|
carolina01
Elev |
Även fast att hon är gammal så skulle jag lätt vara McGonagoll! Hon är bara för cool!!!!
Every minute is magical 23 aug, 2012 21:43 |
|
t i l d a
Elev |
Om jag kunde spela, så antingen Hermione eller någon ond, troligen Bellatrix...
Om det var Starkid... I AM WOMAN. HERE ME SMAAAASH!!
23 aug, 2012 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen