PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Aily öppnar dörren och kliver ur bilen.
"Tack för liften" säger Aily till Ares och tar sin väska. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 29 maj, 2013 08:32 |
|
Borttagen
|
Meia kliver ut utan att säga ett ord, hon blänger bara lite lagom på honom.
29 maj, 2013 12:49 |
|
amanda1104
Elev |
"Varför är du så sur?" frågar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 maj, 2013 16:33 |
|
Borttagen
|
"Jag är inte sur!"
30 maj, 2013 17:42 |
|
amanda1104
Elev |
Aily bara ler.
"Vi ska upp till Hollywood skylten" säger hon och pekar. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 maj, 2013 20:44 |
|
Borttagen
|
"Och hur tar vi oss upp dit, då?" frågade Meia och petade in en hårslinga som vile flyga in i ögonen på henne bakom ena örat.
30 maj, 2013 20:53 |
|
amanda1104
Elev |
"Vi klättrar!" säger Aily och ler.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 31 maj, 2013 13:06 |
|
Borttagen
|
"Det är ju jättelångt!" klagade hon.
31 maj, 2013 14:49 |
|
amanda1104
Elev |
"Mins du vad profetian sa? Att vi kommer få reda på vilken gud som är vår förälder? Om vi inte klättrar upp dit kanske vi inte får reda på det" säger Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jun, 2013 09:15 |
|
Borttagen
|
"Jaja, vi går väl upp dit", suckar Meia.
1 jun, 2013 10:26 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen