~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
"Kanske den här grejen var flyttnyckeln?" Svarar Oz och plockar upp något som ligger mitt i öppningen. Liknar något så enkelt som en barnleksak.
. .
3 mar, 2013 20:17 |
|
Lolly0101
Elev |
"kan vara så , Men vad som helts kan vara det,ungefär" säger Ness medans hon ser det. "PUKALEN" (hEHEHEHEHHE )
3 mar, 2013 21:33 |
|
AlexZz
Elev |
3 mar, 2013 22:02 |
|
Lolly0101
Elev |
(.... Som jag sa hehehe , Okej byt ut det till typ BELLATRIX ELR VOLDEMORT )
3 mar, 2013 22:04 |
|
AlexZz
Elev |
(... Flum? xD)
Oz lyfter blicken från leksaken och reser sig så kvickt han kan när han får syn på Bellatrix. . .
3 mar, 2013 22:08 |
|
Lolly0101
Elev |
( Visslar oskyldigt och pekar på sin ovanligt tjoka gips nu da )
" Jag tror att det är till dig " säger Ness medans hon bakar lite och knuffar fram honom. 3 mar, 2013 22:10 |
|
AlexZz
Elev |
(It's fine. xD)
"Menar du inte?" Svarar Oz bittert och Bellatrix ser elakt på honom. "Hej Bellatrix." Hälsar Oz. . .
3 mar, 2013 22:13 |
|
Lolly0101
Elev |
Ness tänker lite för sig själv, Joho det gör jag , fast sedan så ser hon belatrix in i ögona, hennes svarta hår slänger omkring och sedan så kmr rysningar.
3 mar, 2013 22:16 |
|
AlexZz
Elev |
"Lägg ned spelet nu, hon ska dö." Säger Bellatrix elakt, iskallt. Oz sväljer skrämt, han är livrädd och hjärtat pickar i bröstet.
. .
4 mar, 2013 19:06 |
|
Lolly0101
Elev |
((Jaha vad ska jag göra . Dansa omkring ?))
4 mar, 2013 20:19 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen