Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag stannade när Dumbledor öpnnade dörren
jag är jättecoolig älska mig plz 16 feb, 2013 12:19 |
|
Shapiro
Elev |
"P-pro-proffesor D-dumbeldore."
Stammade jag fram när rektorn kom in. Four score and seven years ago... 16 feb, 2013 12:59 |
|
Queen Boo
Elev |
''Ja, Lucas?'' säger Professorn vänligt. Jag backar och ställer mig framför Malfoy.
jag är jättecoolig älska mig plz 16 feb, 2013 13:03 |
|
ginny 23
Elev |
16 feb, 2013 16:41 |
|
Queen Boo
Elev |
-See? sa Dumbladore och tittar på mig.
jag är jättecoolig älska mig plz 16 feb, 2013 17:47 |
|
ginny 23
Elev |
17 feb, 2013 08:28 |
|
Fantasia
Elev |
(Ähm, jag måste hoppa av eftersom att jag har massor med skolan och lit mer, så jag har inte tid, men det var kul hittills, förlåt!
18 feb, 2013 18:52 |
|
Shapiro
Elev |
((Awww.))
Four score and seven years ago... 18 feb, 2013 18:57 |
|
Queen Boo
Elev |
-Han slog mig...
jag är jättecoolig älska mig plz 21 feb, 2013 11:25 |
|
ginny 23
Elev |
21 feb, 2013 16:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen