Twillight privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twillight privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"ja..Edward"
17 okt, 2012 21:36 |
|
mums
Elev |
3 månader senare... Bella och Edward är ett par.
Vi sitter i volvon. Folk stirrar när vi åker förbi. När mi stannar går jag ut och öppnar dörren för Bella. ![]()
17 okt, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
"oh...tack älskling" säger jag och kysser han
17 okt, 2012 21:43 |
|
mums
Elev |
17 okt, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
"Jag blir bara så...arg på de.."!
17 okt, 2012 21:46 |
|
mums
Elev |
17 okt, 2012 21:47 |
|
Borttagen
|
"hur..."
17 okt, 2012 21:48 |
|
mums
Elev |
18 okt, 2012 07:20 |
|
Borttagen
|
"vart"
18 okt, 2012 07:40 |
|
mums
Elev |
18 okt, 2012 17:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen