NaNoWriMo 2012!
Forum > Off Topic > NaNoWriMo 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Caius
Elev |
Skrivet av Tvilling: Tror nog att jag faktiskt har samma mål som dig, heh. Fast det känns som att det inte kommer vara så svårt för mig att uppnå, med tanke på att jag är på 7311 ord just nu, så jag kanske får ta och sätta ett högre mål närmare midnatt, lol. xPMitt mål för idag är att komma över 10.000 ord (Y) Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 3 nov, 2012 11:44 |
|
Fire
Elev |
3 nov, 2012 12:30 |
|
Ellociraptor
Elev |
Jag funderar på att satsa på 10k idag, bara för att få min första 5k day.
3 nov, 2012 12:38 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag ska skriva minst 3k
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 3 nov, 2012 12:58 |
|
Lucy och Rose
Elev |
3 nov, 2012 12:58 |
|
Fire
Elev |
3 nov, 2012 13:11 |
|
tigi
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: Skrivet av tigi: Eh. Jag funderar på att byta språk i min NaNo. Har skrivit på svenska hittills och det har gått vääääldigt bra, nästan för bra. Men jag vill nog hellre skriva på engelska. Därför tänkte jag från och med nu skriva berättelsen på engelska, och i mån av tid gå tillbaka och översätta det jag redan skrivit till engelska. Om jag inte hinner med får jag översätta resten i december. Detta är väl inte emot reglerna? Neeej, översätt inte nu! Det är som att gå tillbaka och redigera, och det får man inte göra. Jag översätter i den mån jag hinner tror jag. Jag vill inte skriva mig så mycket mer framåt idag, eftersom jag det känns som jag stressar handlingen när jag skriver så snabbt, får liksom ingen tid att tänka över vad fasen som pågår. Men jag vill ju skriva liksom.
3 nov, 2012 13:20 |
|
Fire
Elev |
3 nov, 2012 16:29 |
|
tigi
Elev |
3 nov, 2012 16:37 |
|
LunaLovegood1
Elev |
*egoboost*
JAG DIGGAR MIN STORY fast jag har inte börjat skriva eheheh jessikas fel. när jag kommer hem ska jag skriva. lovar
3 nov, 2012 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen