I will never forget you[SV]
Forum > Fanfiction > I will never forget you[SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
95mas
Elev |
17 nov, 2012 20:15 |
|
DarkBells
Elev |
17 nov, 2012 20:17 |
|
A.k
Elev |
Fantastiskt! ♥
Du skriver som en gud, jag kan inte fatta att denna ff är slut. Jag har följt den från starten (tror jag) och nu är den slut. ((Sitter här i soffan och gråter)). hoppas du skriver en epilog och en ny ff. Om du skriver en ny vill jag gärna ha en länk. Världens största kram! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Beacuse you´re worth it! ♥ "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 18 nov, 2012 13:31 |
|
DarkBells
Elev |
Epilog.
Hennes liv var över. Hon skulle äntligen få träffa sin syster och sin far, och leva lyckliga med dem. Tills döden skiljer dem åt kunde man inte säga. Döden skulle ju aldrig skilja de åt igen. Tillslut var det döden som förde dom samman. För alltid. De skulle vara tillsammans och se när deras nära och kära också dör, och hjälpa dem tillrätta. Men döden skiljer inte äventyren, mysterierna och farorna åt heller. Ni tror säkert att Elllies äventyr är slut för att hon dog. Men så är det inte, för om jag sa så skulle jag ljuga för er. Nej, äventyret, mysteriet och faran hade börjat när Marcy dog. Men det är fortfarande inte slut. NU är denna ff slut, och jag skulle gärna förbereda ett tacktal till er alla men jag är för slö för att göra det ordentligt. Men det jag borde säga är: tacktacktacktacktack ni underbara som har läst, eller i alla fall kikat in här och sett den här. Nu tror ni säkert också att jag ska göra en I will never forget you II, men det tänker jag inte Die In Your Arms. Och ni får gärna fortsätta på den här för er själv, och ge idér om Ellie och Marcys nästa äventyr om ni vill, eller kanske t.o.m lägga upp den på mugglis! ♥
18 nov, 2012 18:08 |
|
ginnyw123
Elev |
18 nov, 2012 18:17 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Åh vilken fin epilog♥ tack! skrev bara något när jag var trött och tyckte att dn var helt okii ♥
18 nov, 2012 18:18 |
|
A.k
Elev |
Skrivet av A.k: Fantastiskt! ♥ Du skriver som en gud, jag kan inte fatta att denna ff är slut. Jag har följt den från starten (tror jag) och nu är den slut. ((Sitter här i soffan och gråter)). Världens största kram! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Beacuse you´re worth it! ♥ "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 18 nov, 2012 18:19 |
|
DarkBells
Elev |
18 nov, 2012 18:22 |
|
A.k
Elev |
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 18 nov, 2012 18:27 |
|
Winny Geasley
Elev |
Slut. Den är slut. DEN ÄR SLUT OCH DEN VAR ULTRAMEGASUPERBRAWESOMEAZUMGANTASTISK!!!
18 nov, 2012 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen