Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Sitt still" säger Eric och börjar lägga om såret.
"Pappa" säger Aily och försöker få honom att sluta. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 nov, 2012 19:32 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Allvarligt talat, så tror jag att det där såret kommer att bli inflamerat om ingen gör något åt det." säger Naima och Alex i kör. Naima rodnar och stirrar ner i marken.
8 nov, 2012 19:39 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag bryr mig inte"
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 nov, 2012 20:10 |
|
Winny Geasley
Elev |
Flera par ögon blänger på Aily.
8 nov, 2012 20:14 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag gör faktiskt inte det" säger hon och blänger tillbaka.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 nov, 2012 20:18 |
|
Winny Geasley
Elev |
Alla blänger ännu mer på Aily. En slags blängkamp bryter ut.
8 nov, 2012 20:20 |
|
amanda1104
Elev |
Snart ger Aily upp.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 nov, 2012 20:23 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Blänglag 1 vann!!" utbrister Alex. Naima börjar skratta.
8 nov, 2012 20:24 |
|
amanda1104
Elev |
"Det är faktisk inte roligt"
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 nov, 2012 20:25 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Jo, det är det, blänglag 2!" skrattar Naima.
8 nov, 2012 20:29 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen