Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

1 2 3 ... 30 31 32 ... 64 65 66
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar


"Sitt still" säger Eric och börjar lägga om såret.
"Pappa" säger Aily och försöker få honom att sluta.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

8 nov, 2012 19:32

Winny Geasley
Elev

Avatar


"Allvarligt talat, så tror jag att det där såret kommer att bli inflamerat om ingen gör något åt det." säger Naima och Alex i kör. Naima rodnar och stirrar ner i marken.

8 nov, 2012 19:39

amanda1104
Elev

Avatar


"Jag bryr mig inte"

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

8 nov, 2012 20:10

Winny Geasley
Elev

Avatar


Flera par ögon blänger på Aily.

8 nov, 2012 20:14

amanda1104
Elev

Avatar


"Jag gör faktiskt inte det" säger hon och blänger tillbaka.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

8 nov, 2012 20:18

Winny Geasley
Elev

Avatar


Alla blänger ännu mer på Aily. En slags blängkamp bryter ut.

8 nov, 2012 20:20

amanda1104
Elev

Avatar


Snart ger Aily upp.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

8 nov, 2012 20:23

Winny Geasley
Elev

Avatar


"Blänglag 1 vann!!" utbrister Alex. Naima börjar skratta.

8 nov, 2012 20:24

amanda1104
Elev

Avatar


"Det är faktisk inte roligt"

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

8 nov, 2012 20:25

Winny Geasley
Elev

Avatar


"Jo, det är det, blänglag 2!" skrattar Naima.

8 nov, 2012 20:29

1 2 3 ... 30 31 32 ... 64 65 66

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

Du får inte svara på den här tråden.