Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
celina
Elev |
16 aug, 2012 09:22 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag måste säga att valet mellan fisk och fågel faktiskt är väldigt svårt. Fiskar är otroligt söta och fascinerande (naturfilmer om vackra fiskar i korallreven är ofta makalöst vackra), jag har fiskar i akvarium och i dammen, och dem tycker jag oerhört mycket om.
Vinnare i gårdagens "antingen-eller": fågel (med 11 röster mot 4 röster på fisk)! Grattis fågeln! Observera dock att de röster som inte talar för ett alternativ (utan läggs lika mycket på båda alternativen) inte kan räknas med i röstningen. Men det är ändå helt ok att välja båda, bara man är beredd på att man inte ingår i "röstningen" då. OBS! Nu har det förstås kommit en ny fråga i första inlägget. 16 aug, 2012 09:23 |
|
-Patronus-
Elev |
16 aug, 2012 10:03 |
|
ernin
Elev |
Åååå vad svårt!!! Jag har både en gitarr och ett piano hemma. Jag använder pianot mest, och jag tycker att piano är lättast att spela, men gitarrer är ju coola. Men min mormor, moster & hennes man, morfar, morbror & hans fru, och några andra släktingar jag inte kommer ihåg, blir väll sura om jag inte väljer piano, eftersom att alla dom kan spela piano och har ett piano hemma. Så jag väljer väll piano då ;P
![]()
16 aug, 2012 10:04 |
|
kya
Elev |
16 aug, 2012 10:08 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag gillar Piano bättre. Lättare att spela, flera olika möjligheter att kombinera toner och en finare (enligt mig i alla fall) klang.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 16 aug, 2012 10:09 |
|
Borttagen
|
Piano tycker jag mest om, av samma anledningar som Sirius Orion Black. Men jag gillar gitarr också, det är bl a det jag själv spelar lite men jag är inte så bra på det. Jag ska försöka lära mig spela lite piano i framtiden... jag spelar redan harpa så med lite övning kan jag spela samma stycken på piano (fast vet ju inte alls om jag har rätt teknik, men det låter fint de gånger jag haft tillgång till ett piano eller annat sorts klaviatur och kunnat testa!)
16 aug, 2012 10:25 |
|
Minihäst
Elev |
Gittar jag kan inte spela piano fast måste nog säga att piano låter vackrast!
another day, another slay 16 aug, 2012 10:30 |
|
Borttagen
|
Gitarr! Jag spelar det ♥
16 aug, 2012 10:35 |
|
Millson Lovegood
Elev |
16 aug, 2012 10:40 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen