50/50.(TMG)
Forum > Fanfiction > 50/50.(TMG)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Medel här
Men jag fick mer än Malin!!! Hej 10 jul, 2012 12:17 |
|
HannaPanna
Elev |
10 jul, 2012 12:18 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
10 jul, 2012 12:19 |
|
Clara Darkin
Elev |
10 jul, 2012 12:19 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 10 jul, 2012 12:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Clara Darkin: det är hur bra du är enligt domarna(JAG). Men det har inget att göra med spelenEn 6:a! Men får jag fråga: Vad betyder poängen? (eh...*generad för att ej ha läst hungerspelen*) 10 jul, 2012 12:22 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Clara Darkin: det är hur bra du är enligt domarna(JAG). Men det har inget att göra med spelen En 6:a! Men får jag fråga: Vad betyder poängen? (eh...*generad för att ej ha läst hungerspelen*) Okej. Men det är ju inte jag som skriver. ![]()
10 jul, 2012 12:23 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
10 jul, 2012 12:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Narcissa Lestrange: Ja efter mallarn. Nej jag har inte börjat lottaHar du gett ut poäng efter mallarna? Eller har du redan lottat vilka som ska dö? Skrivet av Clara Darkin: Nej det är JAG!"Skrivet av Borttagen: Skrivet av Clara Darkin: det är hur bra du är enligt domarna(JAG). Men det har inget att göra med spelen En 6:a! Men får jag fråga: Vad betyder poängen? (eh...*generad för att ej ha läst hungerspelen*) Okej. Men det är ju inte jag som skriver. 10 jul, 2012 12:28 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Narcissa Lestrange: Ja efter mallarn. Nej jag har inte börjat lottaHar du gett ut poäng efter mallarna? Eller har du redan lottat vilka som ska dö? Skrivet av Clara Darkin: Nej det är JAG!" Skrivet av Borttagen: Skrivet av Clara Darkin: det är hur bra du är enligt domarna(JAG). Men det har inget att göra med spelen En 6:a! Men får jag fråga: Vad betyder poängen? (eh...*generad för att ej ha läst hungerspelen*) Okej. Men det är ju inte jag som skriver. Nej precis, så jag kan inte rå för vilka poäng jag får. ![]()
10 jul, 2012 12:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen