Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1. Inga kommentarer
30 jun, 2012 18:34 |
|
Tamburlaine
Elev |
30 jun, 2012 19:01 |
|
MystiqueRed
Elev |
Petunia antar jag... mest för hennes roll i Tre män och en liten flicka (tjej?) ... när hon typ våldtar en av killarna haha x)
30 jun, 2012 21:27 |
|
Borttagen
|
3.jag gillar honom faktiskt lite
30 jun, 2012 21:44 |
|
Handfatbarn
Elev |
30 jun, 2012 22:01 |
|
Ginny!!!!
Elev |
2. DONT JUDGE ME D': Hehe... Han är rolig att läsa om, men jag hatar alla Dursleys ...
Jag anser att Ravenclaw lätt kickar Gryffindors små rumpor! ![]()
30 jun, 2012 22:27 |
|
Borttagen
|
Vilket/vilka ämnen skulle du välja i år 3?
1: Skötsel och vård av magiska djur 2: Talmagi 3: Mugglarstudier 4: Forntida runskrift 5: Spådomskonst Säg till om jag glömt nåt ämne:-) 30 jun, 2012 23:29 |
|
95mas
Elev |
Finns inte astronomi i tredje årskursen för då väljer jag det. Annars 4 och 1.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
30 jun, 2012 23:39
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 1 kl. 11:51
|
|
amanda1104
Elev |
1 eller 4
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 jun, 2012 23:41 |
|
Tamburlaine
Elev |
1 jul, 2012 00:18 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen