The mugglis games nummer 50
Forum > Fanfiction > The mugglis games nummer 50
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Yey, dog inte!
12 jun, 2012 07:52 |
|
Lily Brown
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: No! D: Jag dog! Det är väldigt svårt att få plats med alla som dog nämns i kapitlet. Det är bara i första blodbadet som de som dör inte nämns, sen kommer de som dör nämnas. Men på framsidan kan du se hur du dog.
12 jun, 2012 09:16 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av lillaska: Du kommer nog att vara med i dag två Dream .vi har inte glömt dig det är bara så att eftersom ni är 48 stycken så kan alla inte vara med på samma dag.men du kommer att vara med. Så du får inte tro att vi har glömt dig för att det har vi inte. Kom på det i efterhand, förlåt om jag var för på, men är bara så taggad.
12 jun, 2012 11:10 |
|
lillaska
Elev |
Det gör inget Dream
12 jun, 2012 11:12 |
|
Sovsvampen
Elev |
Vill skapa ett eget sånthär spel, men vet att ingen skulle gå med och sedan känns det som om folk tröttnat på denna idé och att jag härmar alla andra :<
I WANT TO KILL PEOPLE
12 jun, 2012 11:12 |
|
Lily Brown
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Vill skapa ett eget sånthär spel, men vet att ingen skulle gå med och sedan känns det som om folk tröttnat på denna idé och att jag härmar alla andra :< I WANT TO KILL PEOPLE Prova att göra ett. Om ingen anmäler sig kan du låsa tråden.
12 jun, 2012 11:23 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: No! D: Jag dog! Samma sak hände för mig :C Men de skrev ju att många dog i blodbadet och så...
12 jun, 2012 14:23 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av Lily Brown: Skrivet av Sovsvampen: Vill skapa ett eget sånthär spel, men vet att ingen skulle gå med och sedan känns det som om folk tröttnat på denna idé och att jag härmar alla andra :< I WANT TO KILL PEOPLE Prova att göra ett. Om ingen anmäler sig kan du låsa tråden. dock kan man väl inte låsa tråden själv? :o
12 jun, 2012 14:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Lily Brown: Skrivet av Sovsvampen: Vill skapa ett eget sånthär spel, men vet att ingen skulle gå med och sedan känns det som om folk tröttnat på denna idé och att jag härmar alla andra :< I WANT TO KILL PEOPLE Prova att göra ett. Om ingen anmäler sig kan du låsa tråden. dock kan man väl inte låsa tråden själv? :o Nej, med du kan be någon att låsa den. Tror att det var så hon menade. =) 12 jun, 2012 14:40 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Lily Brown: Skrivet av Sovsvampen: Vill skapa ett eget sånthär spel, men vet att ingen skulle gå med och sedan känns det som om folk tröttnat på denna idé och att jag härmar alla andra :< I WANT TO KILL PEOPLE Prova att göra ett. Om ingen anmäler sig kan du låsa tråden. dock kan man väl inte låsa tråden själv? :o Nej, med du kan be någon att låsa den. Tror att det var så hon menade. =) Om du ska göra det så anmäler jag mig gärna!! :'D
12 jun, 2012 14:45 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen