Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

1 2 3 ... 30 31 32 ... 54 55 56
Användare Inlägg
kaptän grov hongel
Elev

Avatar


vad är det med alla varför gillar allla ginny weasly99

26 aug, 2012 08:29

Majis
Elev

Avatar

+1


Skrivet av kaptän grov hongel:
vad är det med alla varför gillar allla ginny weasly99

Men du, hon är snäll Men detta är ju en Fanfiction så alla gillar den Men om du inte vill läsa den eller så behöver du ju inte vara här!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

26 aug, 2012 08:41

kaptän grov hongel
Elev

Avatar


varför då do

26 aug, 2012 08:45

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av kaptän grov hongel:
varför då do

Varför vad då? Liksom detta är ju en fanfiction som vi läser, men om man inte läser den och skriver saker som kanske inte passa så bra in här kan det räknas som spam och det strider mot reglerna, så det kanske är bättre om du slutar hänga här om du inte vill läsa den liksom, du vill väl inte förlora din användare? xD

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

26 aug, 2012 08:54

kaptän grov hongel
Elev

Avatar


jag fatar inte

26 aug, 2012 08:56

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av kaptän grov hongel:
jag fatar inte

Om du läser denna fanfiction = Bra! Berätta vad du tycker om den och ge kommentarer som passar!

Om du inte läser denna fanfiction = Då är du lite som en lagbrytare, du skriver saker som inte har med denna att göra och det räknas som spam och spam är när man skriver menigslösa saker som inte ha nåt att göra med tråden!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

26 aug, 2012 08:58

Freddelito
Elev

Avatar


Bra skrivet, Majis, det var, enligt mig, tydligt skrivet . Jag håller verkligen med dig!

För övrigt: jag började också i 7:an den 22 aug! Visserligen i samma klass med nästan alla mina vänner, men det var ändå en liten förändring från mellanstadiet till högstadiet!

Och jag tror att vi alla som läser denna awsome fanfiction gärna vill ha ett till kapitel, rätt snart, kanske nu, men känn dig inte pressad !

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F73%2F20O6.gif

1 sep, 2012 07:24

Borttagen

Avatar


tack för alla kommentarer och bra skrivet
och Majis oc tack för att du tycker jag är snäll ♥♥♥ har haft lite fullt upp med läxor och skit nu men idag eller imorgon kommer det ett nytt kapitel det lovar jag

1 sep, 2012 11:24

Goizan
Elev

Avatar


Jättebra Ginny ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)

1 sep, 2012 14:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Goizan:
Jättebra Ginny ♥

TACK♥♥♥ jag LOVAR att det kommer mer imorgon ♥♥

1 sep, 2012 14:22

1 2 3 ... 30 31 32 ... 54 55 56

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.