Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kaptän grov hongel
Elev |
vad är det med alla varför gillar allla ginny weasly99
26 aug, 2012 08:29 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av kaptän grov hongel: vad är det med alla varför gillar allla ginny weasly99 Men du, hon är snäll Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 26 aug, 2012 08:41 |
|
kaptän grov hongel
Elev |
varför då do
26 aug, 2012 08:45 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av kaptän grov hongel: varför då do Varför vad då? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 26 aug, 2012 08:54 |
|
kaptän grov hongel
Elev |
jag fatar inte
26 aug, 2012 08:56 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av kaptän grov hongel: jag fatar inte Om du läser denna fanfiction = Bra! Berätta vad du tycker om den och ge kommentarer som passar! Om du inte läser denna fanfiction = Då är du lite som en lagbrytare, du skriver saker som inte har med denna att göra och det räknas som spam och spam är när man skriver menigslösa saker som inte ha nåt att göra med tråden! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 26 aug, 2012 08:58 |
|
Freddelito
Elev |
Bra skrivet, Majis, det var, enligt mig, tydligt skrivet
För övrigt: jag började också i 7:an den 22 aug! Visserligen i samma klass med nästan alla mina vänner, men det var ändå en liten förändring från mellanstadiet till högstadiet! Och jag tror att vi alla som läser denna awsome fanfiction gärna vill ha ett till kapitel, rätt snart, kanske nu, men känn dig inte pressad
1 sep, 2012 07:24 |
|
Borttagen
|
tack för alla kommentarer och bra skrivet
och Majis oc tack för att du tycker jag är snäll 1 sep, 2012 11:24 |
|
Goizan
Elev |
1 sep, 2012 14:21 |
|
Borttagen
|
1 sep, 2012 14:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen