Den stumma häxan...
Forum > Fanfiction > Den stumma häxan...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mrs Malfoy
Elev |
Jättebra! Vem kan det vara?? :9
Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid! 3 mar, 2012 08:30 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jätte bra kapitel!
Meeer Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 3 mar, 2012 08:52 |
|
mican00
Elev |
3 mar, 2012 09:46 |
|
AlexZz
Elev |
^ Jag tror faktiskt du inte är den enda, funderar på att ha en röstning av något slag vilket par folk vill ha mest XD
Tim 6 Amelia Reg Clarence Lester (Den mystiska personen får ni självklart också rösta på men det är ju inte säkert att ni inte redan vet vem det är! Så skriv inlägg så räknar jag, bara 1 inlägg per person gills som en röst.... Lol tänk om ni faktiskt börjar rösta nu... . .
3 mar, 2012 09:53
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 3 kl. 12:54
|
|
mican00
Elev |
3 mar, 2012 09:55 |
|
Miss Black
Elev |
Tim!
*funderar på om jag borde ha tagit mystiska personen* Hehe, och undrar om det var meningen att mn skulle rösta... Min bokblogg
3 mar, 2012 09:56 |
|
Nelly1513
Elev |
Röstar för att Elisa och Tim ska bli ihop.... Men också lite sådant där triangeldrama...♥
AlexZz and I are friends 4 ever <3
3 mar, 2012 09:57 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av mican00: Vem är Clarence? Har du inte läst info kapitlet? o_o Lol men det är 'den långa killen'. . .
3 mar, 2012 10:09 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av mican00: Vem är Clarence? Har du inte läst info kapitlet? o_o Lol men det är 'den långa killen'. Jahhaaa...... Jo jag har läst det men han är ju inte med så mycket och jag har antagligen inte det bästa minnet XD Men jag röstar: Eliza ♥ Tim Amelia ♥ Reg ![]()
3 mar, 2012 10:30 |
|
AlexZz
Elev |
3 mar, 2012 10:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen