myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Ska jag behöva sitta och stirra på den där knappen i 12 timmar alltså... Lovar att jag kommer somna just innan det öppnar och sova genom skiten. Det var det som hände med Pottermore första dagen. Sen var jag vaken i 27 timmar och bevakade datorn i 13 innan det öppnade...
![]()
29 jan, 2012 00:41 |
|
Anapneo
Elev |
29 jan, 2012 00:48 |
|
kya
Elev |
^
https://twitter.com/#!/my_Hogwarts Skrivet av hyperion: Ska jag behöva sitta och stirra på den där knappen i 12 timmar alltså... Lovar att jag kommer somna just innan det öppnar och sova genom skiten. Det var det som hände med Pottermore första dagen. Sen var jag vaken i 27 timmar och be vakade datorn i 13 innan det öppnade... haha, stackare! Men dom kommer säkert snart skriva den ungefära tiden ![]() ![]()
29 jan, 2012 00:55 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jan, 2012 01:44 |
|
cirklar
Elev |
Nytt från myHogwarts facebook igen: "BETA: Day 3 is coming sooner than the gap between Days 1 and 2, in order to help balance the openings for different time zones. It will open some time in the next six hours."
29 jan, 2012 02:16 |
|
Solkatten
Elev |
Då får ni gå upp tidigt
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jan, 2012 02:27 |
|
Anapneo
Elev |
HJÄLP
Spoiler: Tryck här för att visa! vad är svaret? EDIT: för sent.. jag kom inte förbi den frågan så jag får mindre än 4 timmars sömn för INGENTING. ugh ilskan som växer i mig nu.. Jag provade ALLT. Det var inte imperius, inte crucio eller avada kedavra, inte love och inte magic och ingenting jag skrev typ allt jag kom på... fy vad arg jag är.
29 jan, 2012 06:15 |
|
hyperion
Elev |
Sov mig genom det.. men fick en bra tid för imorn iaf, slutar ju kvart i fyra och det öppnar tidigast fyra svensk tid sååå. Ni smarta mugglisar får gärna sitta bänkade här då.
![]()
29 jan, 2012 08:04 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
så jag ... m-m-missade den? :'(
speech! 29 jan, 2012 08:27 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Skrivet av Anapneo: HJÄLP Spoiler: Tryck här för att visa! vad är svaret? EDIT: för sent.. jag kom inte förbi den frågan så jag får mindre än 4 timmars sömn för INGENTING. ugh ilskan som växer i mig nu.. Jag provade ALLT. Det var inte imperius, inte crucio eller avada kedavra, inte love och inte magic och ingenting jag skrev typ allt jag kom på... fy vad arg jag är. det var imperio, du skrev kanske imperius? http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 29 jan, 2012 09:28 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen