Hjärta av silver [SV]
Forum > Fanfiction > Hjärta av silver [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyForever
Elev |
Klart att vi vill läsa om du skriver någonting nytt!
Svenska tack. Men engelska går också bra. Men du får väldigt gärna fortsätta skriva på den här, för det är en helgrym ff. Tror faktiskt att jag ska ta och läsa om den. Nu, med en gång. 1 nov, 2012 11:27 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av kya: Skrivet av Dramione99: kya - Nu blev jag uppriktigt ledsen, faktiskt. Den här ff:en har varit en av de absolut bästa på mugglis som det bara varit ett stort nöje att följa. På Mugglis är detta nog den bästa Drmione-fic jag hittat. Du säger att du utvecklat ditt skrivande och vad jag förstår det som så vill du gå vidare till nya projekt. Jag tycker denna fic varit väl utvecklad och skitbra skriven, men jag förstår även ditt val och respekterar det. Jag kommer sakna den. ♥ Tacktacktack så himla mycket för allt fint du skrev. ♥ Och tack för att du förstår vad jag menar! Och det är nog högst troligt att jag kommer börja på något nytt. Igår satt jag länge och funderade på olika ideér och handlingar som skulle kunna funka, och kom fram till två olika som skulle kunna fungera att skriva. Nu behöver jag bara bestämma mig för en av dem och verkligen planera hur handlingen ska se ut så att jag inte helt plötsligt inte kan skriva. Jag hoppas att jag får ihop planeringen och några få kapitel nu under höstlovet så att jag får en bra start. Och tycker ni jag tar för lång tid på mig är det bara att uggla och tjata på mig! Tack igen. ♥ Take your time, vännen! Du kanske kan länka då du lagt upp första delen? 1 nov, 2012 19:24 |
|
Lucy och Rose
Elev |
1 nov, 2012 19:25 |
|
kya
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Klart att vi vill läsa om du skriver någonting nytt! Svenska tack. Men engelska går också bra. Men du får väldigt gärna fortsätta skriva på den här, för det är en helgrym ff. Tror faktiskt att jag ska ta och läsa om den. Nu, med en gång. Okej! Då skriver jag på svenska då! :3 Oh stop it you, blir otroligt glad för att du säger att du vill läsa om den. ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Skrivet av Dramione99: Skrivet av kya: Skrivet av Dramione99: kya - Nu blev jag uppriktigt ledsen, faktiskt. Den här ff:en har varit en av de absolut bästa på mugglis som det bara varit ett stort nöje att följa. På Mugglis är detta nog den bästa Drmione-fic jag hittat. Du säger att du utvecklat ditt skrivande och vad jag förstår det som så vill du gå vidare till nya projekt. Jag tycker denna fic varit väl utvecklad och skitbra skriven, men jag förstår även ditt val och respekterar det. Jag kommer sakna den. ♥ Tacktacktack så himla mycket för allt fint du skrev. ♥ Och tack för att du förstår vad jag menar! Och det är nog högst troligt att jag kommer börja på något nytt. Igår satt jag länge och funderade på olika ideér och handlingar som skulle kunna funka, och kom fram till två olika som skulle kunna fungera att skriva. Nu behöver jag bara bestämma mig för en av dem och verkligen planera hur handlingen ska se ut så att jag inte helt plötsligt inte kan skriva. Jag hoppas att jag får ihop planeringen och några få kapitel nu under höstlovet så att jag får en bra start. Och tycker ni jag tar för lång tid på mig är det bara att uggla och tjata på mig! Tack igen. ♥ Take your time, vännen! Du kanske kan länka då du lagt upp första delen? Absolut! Kanske börjar skriva idag, vi får se haha. Skrivet av Lucy och Rose: Ta din tid♥ Tack för att du väntar. ♥ Och btw, om ni vill veta lite om vad min nya fanfiction kommer handla om eller har en fråga om den, är det bara att fråga! :3 Antingen kan ni uggla, skriva här eller kolla på min profil där jag har länkar till alla sätt ni kan kontakta mig! ![]() ![]()
1 nov, 2012 19:51 |
|
Lucy och Rose
Elev |
1 nov, 2012 19:53 |
|
GinnyForever
Elev |
Sounds great!
1 nov, 2012 20:01 |
|
Lucy och Rose
Elev |
1 nov, 2012 20:16 |
|
GinnyForever
Elev |
Exakt, och blir det inte bra så är det inte kul att läsa (Inte för att någon någonsin skulle sluta läsa denna awesomiga ff), så ta din tid.
1 nov, 2012 22:19 |
|
Barbiegirl
Elev |
mera
"We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 7 nov, 2012 08:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen