Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En mugglisberättelse (SV)

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

1 2 3 ... 30 31 32 ... 58 59 60
Användare Inlägg
Susan Bones :D
Elev

Avatar


Jag gillar dina texter jätte mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vill också hemst järna bli med men det gör inget vem jag dlir ( ond eller god )

I'm a real Hufflepuff, and proud of it.

7 dec, 2011 16:41

mine
Elev

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av mine:
Jag är en fegisD:
ajdå inte bra D:
Jag är inte med i berättelsen längreD:

meeera

Spoiler:
Tryck här för att visa!Du kanske skapar en till. Vet inte. Fast det får nog bli i hufflepuff i så fall. Som du vet så är du varken modig, slug eller smart.

Känner mig ledsen D;
är inte modig inte slug och inte smart D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

7 dec, 2011 16:46

Ginny Weasley ;P
Elev

Avatar


Hellu heter Ginny Weasley ;P vill järna komma med, har läst lite och det är grymt bra, jag till och med älskar det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag tycker du är jätte duktig att skriva serier Luna.Lovegood hihihihhihihihihihi det skulle vara en ära att vara med.

7 dec, 2011 17:12

Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 8 kl. 17:43
Antal ändringar: 2

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny Weasley ;P:
Hellu heter Ginny Weasley ;P vill järna komma med, har läst lite och det är grymt bra, jag till och med älskar det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag tycker du är jätte duktig att skriva serier Luna.Lovegood hihihihhihihihihihi det skulle vara en ära att vara med.

Tack. Du är uppskriven.
Fast har ännu en idétorka. (Som alltid) Så ni får helt enkelt stå ut med få kapitel som är bra istället för många som inte är lika bra.


Susan Bones : Redan uppskriven.

7 dec, 2011 18:24

MissFniss
Elev

Avatar


Jättebra berättelse!!!!!!!!
Skulle jättegärna vara med i din bra och roliga berättelse!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6zhy4CVdK1rs7wooo1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F8cc997157695e1fa86aff235db90c114%2Ftumblr_n31mqmgntS1qbdpqqo1_250.gif

7 dec, 2011 19:45

Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 7 kl. 19:55
Antal ändringar: 1

Sixtis
Elev

Avatar


Kan jag vara med?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fpic55%2Fc1b1eb717217c4b227b16fb0695544b6.gif

7 dec, 2011 19:51

Borttagen

Avatar


Jag vill jättegärna vara med!!!!!!!!!!!

7 dec, 2011 21:05

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Tror och hoppas att alla är uppskrivna.

7 dec, 2011 21:52

G!nny
Elev

Avatar


;D

Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

8 dec, 2011 17:39

Borttagen

Avatar


Jättebra!! Får man vara med?

13 dec, 2011 17:34

1 2 3 ... 30 31 32 ... 58 59 60

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

Du får inte svara på den här tråden.