En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Susan Bones :D
Elev |
Jag gillar dina texter jätte mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vill också hemst järna bli med men det gör inget vem jag dlir ( ond eller god ) I'm a real Hufflepuff, and proud of it. 7 dec, 2011 16:41 |
|
mine
Elev |
Känner mig ledsen D; är inte modig inte slug och inte smart D: 7 dec, 2011 16:46 |
|
Ginny Weasley ;P
Elev |
Hellu heter Ginny Weasley ;P vill järna komma med, har läst lite och det är grymt bra, jag till och med älskar det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag tycker du är jätte duktig att skriva serier Luna.Lovegood hihihihhihihihihihi det skulle vara en ära att vara med. 7 dec, 2011 17:12
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 8 kl. 17:43
|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley ;P: Hellu heter Ginny Weasley ;P vill järna komma med, har läst lite och det är grymt bra, jag till och med älskar det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag tycker du är jätte duktig att skriva serier Luna.Lovegood hihihihhihihihihihi det skulle vara en ära att vara med. Tack. Du är uppskriven. Fast har ännu en idétorka. (Som alltid) Så ni får helt enkelt stå ut med få kapitel som är bra istället för många som inte är lika bra. Susan Bones 7 dec, 2011 18:24 |
|
MissFniss
Elev |
7 dec, 2011 19:45
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 7 kl. 19:55
|
|
Sixtis
Elev |
7 dec, 2011 19:51 |
|
Borttagen
|
Jag vill jättegärna vara med!!!!!!!!!!!
7 dec, 2011 21:05 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Tror och hoppas att alla är uppskrivna.
7 dec, 2011 21:52 |
|
G!nny
Elev |
;D
Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 8 dec, 2011 17:39 |
|
Borttagen
|
Jättebra!! Får man vara med?
13 dec, 2011 17:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen