Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
16 okt, 2011 21:38 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Någon som står ut hela? ![]() Med den gifen var jag helt ärlig. ^^ Älskar dig också 16 okt, 2011 21:38 |
|
Borttagen
|
HAHAHAHAHAHA
Never gonna give you up! Never gonna let you down and hurt you ♥ 16 okt, 2011 21:39 |
|
luckyBella
Elev |
16 okt, 2011 21:39 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Någon som står ut hela? ![]() Med den gifen var jag helt ärlig. ^^ Du vill inte veta hur mycket du sjönk i mina ögon med den posten, men det var DJÄVLIGT mycket. pandan= du kmr från göteborg? "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 21:40 |
|
Anapneo
Elev |
16 okt, 2011 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: GRANNEN OCH SIN GRIS GICK FÖRBI MITT FÖNSTER. CAPS LOCK IS NEEDED. Haha WTF? XD GRANNEN HAR EN MINIGRIS SOM HETER NÖFFE. Skrivet av Anapneo: GRANNEN HAR EN MINIGRIS SOM HETER NÖFFE.Skrivet av Borttagen: GRANNEN OCH SIN GRIS GICK FÖRBI MITT FÖNSTER. CAPS LOCK IS NEEDED. WHAT THE?! .---------------- 1 MINUT KVAR JAG HAR VARIT BARNVAKT ÅT NÖFFE. 16 okt, 2011 21:42 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Dini99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Någon som står ut hela? ![]() Med den gifen var jag helt ärlig. ^^ Du vill inte veta hur mycket du sjönk i mina ögon med den posten, men det var DJÄVLIGT mycket. pandan= du kmr från göteborg? Japp! Förlåt men alla måste älska göteborska! Jaha. 16 okt, 2011 21:42 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ofc "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Någon som står ut hela? ![]() Med den gifen var jag helt ärlig. ^^ Älskar dig också I don't give a fuck ifall jag skämmer ut mig själv. Jag bryr mig inte om hur djävla dålig jag är på vissa saker. Men när någon använder ett skämt jag har gjort, för att glädja andra, som en äcklig liten pissmyra för att han inte klarar av att diskutera på en ordentlig nivå. DÅ bryr jag mig och DÅ blir jag förbannad. Har jag förklarat mig tillräckligt tydligt eller vill du att jag skickar dig ett PM? ^^ Och ja, jag är från Göteborg. 16 okt, 2011 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen