Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
Jag har det här;
"~ JAG SÄLJER ~ Bronskort ~ Horace Snigelhorn (Brons !NY!, säljer 1 st) Cornelius Fudge (Brons !NY!, säljer 1 st) Micheal Corner (Brons !NY!, säljer 1 st) Lavender Brown (Brons !NY!, säljer 1 st) Nymphadora Tonks (Brons, säljer 1 st) Morgana (Brons, säljer 2 st) Paracelsus (Brons, säljer 1 st) Oliver Wood (Brons, säljer 1 st) Ollivander (Brons, säljer 1 st) Herpo den Vidrige (Brons, säljer 7 st) Peter Pettigrew (Brons, säljer 1 st) Lily Potter (Brons, säljer 1 st) Klaudios Ptolemaios (Brons, säljer 2 st) Clíodhna (Brons, säljer 1 st) Salazar Slytherin (Brons, säljer 1 st) Alastor Moody (Brons, säljer 1 st) Silverkort ~ Rubeus Hagrid (Silver, säljer 1 st) Neville Longbottom (Silver, säljer 1 st) Guldkort ~ Ron Weasley (Guld, säljer 1 st) Övrigt ~ Nimbus 2000 Dunderklubba ~ Pris ~ Bronskort ~ 5 - 8 galleoner. Silverkort ~ 18 - 24 galleoner. Guldkort ~ 68 - 74 galleoner. ~ Observera; LAVENDER BROWN, CORNELIUS FUDGE, HORACE SNIGELHORN OCH MICHEAL CORNER SÄLJES FÖR MERA GALLEONER. DE ÄR NYA! ~ Jag försäkrar er om att det inte kommer att kosta några siklar eller knutingar extra. Vissa kort, som är ovanliga, säljer jag för lite mera galleoner. Om jag inte är inne eller så, eller ja ... Skicka mig en uggla då om ni vill ha något/några kort. ~ Jag har även; Dolores Umbridge Ernie Mcmillian Cho Chang (Alla är - tror jag - nya och ovanliga.) Dock har jag bara en av varje av de här tre, så om någon ska köpa något av dem, så kommer jag sälja dem för ett något högt pris, eftersom att de är typ nya, och väldigt ovanliga." Alltså min försäljningslista här på Mugglis ^^'
28 jan, 2012 19:00 |
|
DeathDownAlex
Elev |
And the little glass vial goes into the gun like a battery
__________ HAhahaha 28 jan, 2012 19:01 |
|
Borttagen
|
28 jan, 2012 19:01 |
|
whirlwinds
Elev |
mom: are you ready for school?
me: meeki funtoogi garsha hee queega mom: no more sims for you dör ♥♥♥♥♥
28 jan, 2012 20:41 |
|
nilla10
Elev |
waddiwasi
hej hej! :) 28 jan, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
28 jan, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
28 jan, 2012 21:00 |
|
J00KERN
Elev |
30 jan, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
30 jan, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
HP PSG
30 jan, 2012 21:17 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen