Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Åh ! Det är så sjukt bra ! ♥
Hur kan du ens fråga om vi vill ha mera ? Klart vi vill ! Alltid ! ♥ Säger som Sevrus: "Always" Fast.. jag säger att jag alltid vill ha mer ♥ 23 jan, 2012 15:43 |
|
Borttagen
|
LOVE!!!
23 jan, 2012 15:46 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Du skriver jättebra, ska du veta. Det ända rådet jag har till dig är att du kollar texten innan du lägger upp den, så att du kan kolla om du glömt sätta ut stor bokstav eller punkt (till exempel)! ;D
23 jan, 2012 16:08 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
So very super awsome!
23 jan, 2012 16:38 |
|
Mrs Malfoy
Elev |
Jättebra!!! Du har utvecklats jättemycket sen första kapitlet!!!!!♥
Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid! 23 jan, 2012 16:40 |
|
Nagato Seno
Elev |
Mera, mera! Bra kapitel, som alltid!
Enade vi stå, splittrade vi falla 23 jan, 2012 17:33 |
|
jessipotter
Elev |
Bra !
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 23 jan, 2012 18:11 |
|
LillLuna
Elev |
23 jan, 2012 19:45 |
|
Ginny.T
Elev |
wonderful!!! du skriver så jäkla bra
![]() "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 23 jan, 2012 20:39 |
|
Freja
Elev |
Mera!
Jättebra! Everything is Dramione and nothing hurts. 24 jan, 2012 15:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen