Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Glee

Forum > Off Topic > Glee

1 2 3 ... 308 309 310 ... 560 561 562
Användare Inlägg
Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
JAG hann inte se på Glee idag D:
Men på höstlovet ska jag komma ikapp oh yeah.


Vart är du? :]
Jag har sett 16 avsnitt på första säsongen.. :3

AWESOME
Vem är din favorit person? ;3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

25 okt, 2012 22:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
JAG hann inte se på Glee idag D:
Men på höstlovet ska jag komma ikapp oh yeah.


Vart är du? :]
Jag har sett 16 avsnitt på första säsongen.. :3

AWESOME
Vem är din favorit person? ;3
Jag har ju inte kommit så långt men av de som har varit med i det jag har sett så är det Kurt, Finn och Will. Älskar också bråken mellan Will och Sue xD Och så har jag redan massa pairings och sånt..

25 okt, 2012 22:17

Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
JAG hann inte se på Glee idag D:
Men på höstlovet ska jag komma ikapp oh yeah.


Vart är du? :]
Jag har sett 16 avsnitt på första säsongen.. :3

AWESOME
Vem är din favorit person? ;3
Jag har ju inte kommit så långt men av de som har varit med i det jag har sett så är det Kurt, Finn och Will. Älskar också bråken mellan Will och Sue xD Och så har jag redan massa pairings och sånt..

Haha, awesome! Jag avskyr Finn, men det har jag gjort från första början... Kurt är så himla najs ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

25 okt, 2012 22:22

Neeyum
Elev

Avatar


jag känner mig som värsta jag vet inte när jag inte shippar finchel så värst mycket
döda mig inte.

25 okt, 2012 22:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Neeyum:
jag känner mig som värsta jag vet inte när jag inte shippar finchel så värst mycket
döda mig inte.
Jag vill inte döda dig men... HUR KAN DU INTE???

25 okt, 2012 22:37

hyperion
Elev

Avatar


Skrivet av EmahS:
Skrivet av hyperion:
EmahS DU FÅR. I need fics känner jag.


Jag kan inte skriva fics. Kan man anlita någon? Hah
Men tänk liksom. Hur hett låter det inte?

I need it in my life.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fc8f2f6d0ea7c96dfdc2ef6033dd1f035%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F841bdc53f51c1098f2b3eaef2582b22e%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o2_500.gif

25 okt, 2012 22:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Borttagen:
JAG hann inte se på Glee idag D:
Men på höstlovet ska jag komma ikapp oh yeah.


Vart är du? :]
Jag har sett 16 avsnitt på första säsongen.. :3

AWESOME
Vem är din favorit person? ;3
Jag har ju inte kommit så långt men av de som har varit med i det jag har sett så är det Kurt, Finn och Will. Älskar också bråken mellan Will och Sue xD Och så har jag redan massa pairings och sånt..

Haha, awesome! Jag avskyr Finn, men det har jag gjort från första början... Kurt är så himla najs ♥
Hah ja, Kurt är bäst! ♥

25 okt, 2012 23:02

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Neeyum:
jag känner mig som värsta jag vet inte när jag inte shippar finchel så värst mycket
döda mig inte.

det gör inte jag heller ;P

27 okt, 2012 18:32

Luna Chang
Elev

Avatar


Jag har iongen aning om vilket avsnitt det ärmen jag vill se avsnittet där dom sjunger True colors i slutet, någon som vet vilket det är?

Hej

27 okt, 2012 19:20

Eilonwy
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Neeyum:
jag känner mig som värsta jag vet inte när jag inte shippar finchel så värst mycket
döda mig inte.

det gör inte jag heller ;P


Shippar någon fortfarande finchel efter s4? xD

Even the darkest night will end and the sun will rise

27 okt, 2012 19:26

1 2 3 ... 308 309 310 ... 560 561 562

Forum > Off Topic > Glee

Du får inte svara på den här tråden.