Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Jag har sett 16 avsnitt på första säsongen.. :3 Skrivet av Borttagen: JAG hann inte se på Glee idag D: Men på höstlovet ska jag komma ikapp oh yeah. Vart är du? :] AWESOME Vem är din favorit person? ;3
25 okt, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Jag har ju inte kommit så långt men av de som har varit med i det jag har sett så är det Kurt, Finn och Will. Älskar också bråken mellan Will och Sue xD Och så har jag redan massa pairings och sånt..
25 okt, 2012 22:17 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har ju inte kommit så långt men av de som har varit med i det jag har sett så är det Kurt, Finn och Will. Älskar också bråken mellan Will och Sue xD Och så har jag redan massa pairings och sånt.. Haha, awesome! Jag avskyr Finn, men det har jag gjort från första början... Kurt är så himla najs ♥
25 okt, 2012 22:22 |
|
Neeyum
Elev |
jag känner mig som värsta jag vet inte när jag inte shippar finchel så värst mycket
döda mig inte. 25 okt, 2012 22:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Neeyum: Jag vill inte döda dig men... HUR KAN DU INTE???jag känner mig som värsta jag vet inte när jag inte shippar finchel så värst mycket döda mig inte. 25 okt, 2012 22:37 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av EmahS: Jag kan inte skriva fics. Kan man anlita någon? Hah Men tänk liksom. Hur hett låter det inte? I need it in my life. ![]()
25 okt, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Hah ja, Kurt är bäst! ♥Skrivet av Borttagen: Jag har ju inte kommit så långt men av de som har varit med i det jag har sett så är det Kurt, Finn och Will. Älskar också bråken mellan Will och Sue xD Och så har jag redan massa pairings och sånt.. Haha, awesome! Jag avskyr Finn, men det har jag gjort från första början... Kurt är så himla najs ♥ 25 okt, 2012 23:02 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Neeyum: jag känner mig som värsta jag vet inte när jag inte shippar finchel så värst mycket döda mig inte. det gör inte jag heller ;P 27 okt, 2012 18:32 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag har iongen aning om vilket avsnitt det ärmen jag vill se avsnittet där dom sjunger True colors i slutet, någon som vet vilket det är?
Hej 27 okt, 2012 19:20 |
|
Eilonwy
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Neeyum: jag känner mig som värsta jag vet inte när jag inte shippar finchel så värst mycket döda mig inte. det gör inte jag heller ;P Shippar någon fortfarande finchel efter s4? xD Even the darkest night will end and the sun will rise 27 okt, 2012 19:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen