Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Magda
Elev |
Prinskorv. För köttbullar äter vi året runt men prinskorv äter vi bara en gång om året och det är på jul.
![]()
28 dec, 2012 09:00 |
|
Borttagen
|
Panda eller isbjörn?
Svar: Panda! 28 dec, 2012 09:21 |
|
Borttagen
|
Köttbullar, tycker så inte mycket om prinskorv.
28 dec, 2012 10:10 |
|
ginny 23
Elev |
28 dec, 2012 10:47 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag blev faktiskt väldigt förvånad över att så många hade köttbullar som favorit. Själv har jag alltid varit mer svag för prinskorv, även om hemmagjorda köttbullar också är fantastiskt goda.
Resultat i frågan "köttbullar eller prinskorv?": 26-7 till köttbullar! Obs! Ny fråga i första inlägget! 28 dec, 2012 12:16 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att vit choklad har en mycket mildare smak (konstigt... *host*) än den mörka, och eftersom jag inte är så förtjust i starkare smaker gillar jag inte mörk choklad.
28 dec, 2012 12:18 |
|
Borttagen
|
Jag tycker MÖRKCHOKLAD!!! Fast inte sådär mörk. << Näe, men jag tycker att den vita är så... söt. Lite för söt, nästan.
28 dec, 2012 13:12 |
|
MizzNina
Elev |
Vit choklad! ♥
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 dec, 2012 13:28 |
|
Borttagen
|
Vit är godare om man har typ vaniljglass till, men mörk (eller typ ljusbrun) är godare att baar äta. så jag säger väll brun choklad
28 dec, 2012 13:31 |
|
Borttagen
|
Vit choklad, eftersom mörk choklad smakar blörgh och den vita chokladen inte är helt dum.
28 dec, 2012 13:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen