Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: ![]() Och på vilket sett är det gulligt? Marvel är en del av min uppväxt på samma sätt som att Harry potter är en del av min uppväxt. Kan inte se några stora skillnader, faktiskt. Det är ungefär samma sak som att du skulle säga att jag är gullig för att jag gillar Harry potter. ^^ Notera: Detta är enHP fansida så ingen här tycker nog att det är gulligt att gilla HP ![]() Jag tänkte mest bara på att jag också gillade Harry potter.....när jag var 7. Men det betyder inte att jag inte gillar det nu. 16 okt, 2011 21:32 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av luckyBella: Någon som står ut hela? xD http://www.youtube.com/watch?v=3tfO7TCMUf8&feature=related Klarade 1minut o 15 sekunder.. började garva vid 0:45 .. sjuk video , gwhehe! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 21:33 |
|
luckyBella
Elev |
Skrivet av linnvendela: FUSK :O Men ja, det är ju ganska så smart ändå Skrivet av luckyBella: Någon som står ut hela? xD http://www.youtube.com/watch?v=3tfO7TCMUf8&feature=related Lätt! Det är ju bara att stänga av ljudet och sedan kan man bara sitta och titta på snygga Draco Malfoy utan Voldemorts "Heeehehe, heeehehe!" hela tiden!
16 okt, 2011 21:33 |
|
kinshaw
Elev |
16 okt, 2011 21:33 |
|
leumas vän
Elev |
Någon som står ut hela?
16 okt, 2011 21:34 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
16 okt, 2011 21:34 |
|
Borttagen
|
GRANNEN OCH SIN GRIS GICK FÖRBI MITT FÖNSTER.
CAPS LOCK IS NEEDED. 16 okt, 2011 21:35 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: GRANNEN OCH SIN GRIS GICK FÖRBI MITT FÖNSTER. CAPS LOCK IS NEEDED. Haha WTF? XD 16 okt, 2011 21:36 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: GRANNEN OCH SIN GRIS GICK FÖRBI MITT FÖNSTER. CAPS LOCK IS NEEDED. WHAT THE?! .---------------- 1 MINUT KVAR
16 okt, 2011 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Någon som står ut hela? ![]() Med den gifen var jag helt ärlig. ^^ Du vill inte veta hur mycket du sjönk i mina ögon med den posten, men det var DJÄVLIGT mycket. 16 okt, 2011 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen