Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Snälla ställ frågor på bloggen.
Behöver några få till innan jag kan svara på dom! http://smulanskaka.bloggplatsen.se/ Tack till alla som redan frågat. Ni får fråga vad ni vill förrutom om min olycka! Den vill jag nt snacka om ... 22 jan, 2012 17:42 |
|
jessipotter
Elev |
Jätte bra !
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 22 jan, 2012 18:17 |
|
Bombarda
Elev |
gaaaah så jäklaaa braa
Kärlek till alla! 22 jan, 2012 18:20 |
|
mican00
Elev |
22 jan, 2012 18:41 |
|
Ginny.T
Elev |
sååå himla awesome!!du är superbra på å skriva!! meeeeer
"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 22 jan, 2012 19:10 |
|
Nagato Seno
Elev |
Mera! Så bra att Cass lever.
Enade vi stå, splittrade vi falla 22 jan, 2012 19:48 |
|
heddai
Elev |
23 jan, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
DEMELZA:
Man kan inte tro att ett brev ifrån sin mamma gör en såå himla glad. " Demelza, Cassandra öppnade ögonen för ett tag sedan. Hon kan inte fokusera blicken men hon kan höra oss. Hon är inte vaken men hon lever och kommer överleva. Det är ju det viktiga! Jag hoppas att du inte har fått det och att du känner dig kry. Pappa hälsar att han älskar dig jätte mycket och samtidigt passar jag på att skriva att det gör jag med! Vi hörde från inge mindre än Professor Dumbledore att det går bra för dig i skolan! Vi är så stolta över dig gumman. Jag måste in till Cassandra igen. Vi älskar dig. Puss mamma" Jag vek försiktigt ihop brevet och la det i väskan. Jag tittade på klockan och började småspringa mot fängelsehålan för att inte komma försent till trolldryckskonsten med Professor Snape. - Miss Malfoy? Jag stannad påväg ut ifrån trolldryckskonsten. - Ja professor Snape? Han vinkade fram mig till bordet där han satt. - Hur är det med din syster? Jag log lättat och glatt. - Hon har vaknat men endå inte. Hon kan inte fokusera blicken eller se. Men hon hör oss. Han nickade. - Bra! Du kan gå! Efter trolldryckskonsten hade vi förvandlingskonst med Professor McGonagoll. Sen middag sen slutade jag för dagen. Jag gick direkt ner till sällskapsrummet och duschade innan jag gjorde läxor och sedan kröp ner i sängen. Jag tittade upp i taket och viskade: - Jag älskar dig Cassandra. Du är stark . DU är min syster! Mera? 23 jan, 2012 15:28 |
|
Borttagen
|
Så himla grymt bra! Vill självklart ha mera av din fan fiction!!
23 jan, 2012 15:30 |
|
mican00
Elev |
23 jan, 2012 15:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen