Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fågel-Fenix
Elev |
24 feb, 2012 19:07 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Fågel-Fenix: Jag är kanske lite efterbliven men det var någon som höll på med en pygmepuff, Det vill jag göra! Den ska heta Arnold! :'D jag har gjort en pygmépuff! :3 ![]() ![]()
24 feb, 2012 20:59 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Fågel-Fenix: Jag är kanske lite efterbliven men det var någon som höll på med en pygmepuff, Det vill jag göra! Den ska heta Arnold! :'D jag har gjort en pygmépuff! :3 Åååh, vad söt! ♥ Vad heter han/hon? 24 feb, 2012 21:01 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Fågel-Fenix: Jag är kanske lite efterbliven men det var någon som höll på med en pygmepuff, Det vill jag göra! Den ska heta Arnold! :'D jag har gjort en pygmépuff! :3 my rowling vad söt! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 24 feb, 2012 21:11 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av mican00: Skrivet av Fågel-Fenix: Jag är kanske lite efterbliven men det var någon som höll på med en pygmepuff, Det vill jag göra! Den ska heta Arnold! :'D jag har gjort en pygmépuff! :3 my rowling vad söt! tack! :3 här finns instruktioner till hur jag gjorde vad ska han heta? ![]()
24 feb, 2012 21:15 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
^Så det är en han? (synd, annars hade min Arnold nog gärna velat förlova sig. Men det är såklart du som ska bestämma vad det är)
Men så söt som han är så måste han ju heta ngt fint. ♥ 24 feb, 2012 21:18 |
|
Borttagen
|
Nu vill jag också göra en pygmépuff.
24 feb, 2012 21:20 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: ^Så det är en han? (synd, annars hade min Arnold nog gärna velat förlova sig. Men det är såklart du som ska bestämma vad det är) Men så söt som han är så måste han ju heta ngt fint. ♥ hade vart kul om dom förlovat sig XD men jag tycker på något sätt att den ser ut som en kille :3 tack! ♥ ![]()
24 feb, 2012 21:21 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
24 feb, 2012 21:21 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av mican00: Skrivet av Luna.Lovegood: ^Så det är en han? (synd, annars hade min Arnold nog gärna velat förlova sig. Men det är såklart du som ska bestämma vad det är) Men så söt som han är så måste han ju heta ngt fint. ♥ hade vart kul om dom förlovat sig XD men jag tycker på något sätt att den ser ut som en kille :3 tack! ♥ Ligger ngt i det. Dragen är lite "pojkiga". 24 feb, 2012 21:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen