Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
11 apr, 2014 23:42 |
|
Borttagen
|
Joo!
Jag har aldrig varit bra på spanska... tyvärr 12 apr, 2014 09:07 |
|
Borttagen
|
Yo no hablo español så bra heller.
Jag har aldrig varit sportintresserad. 12 apr, 2014 12:00 |
|
kitto
Elev |
Nae, eller joo.
Jag har aldrig varit duktig på att rita anime. 12 apr, 2014 12:01 |
|
Ithrenniel
Elev |
12 apr, 2014 13:06 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller.
Jag har aldrig tyckt om att bli fotograferad. 12 apr, 2014 14:18 |
|
Ithrenniel
Elev |
12 apr, 2014 14:26 |
|
Lele
Elev |
12 apr, 2014 19:10 |
|
Borttagen
|
Det har jag.
Jag har aldrig tyckt om lakrits. 12 apr, 2014 19:14 |
|
Lele
Elev |
Samma här
Jag har aldrig haft samma lärare mer än ett år på skolan Mama, kudos for saying that. For spilling.
12 apr, 2014 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen