Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad lyssnar du på just nu?

Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?

1 2 3 ... 307 308 309 ... 3298 3299 3300
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
http://www.youtube.com/watch?v=KxJLfJHBIsU&feature=player_embedded

Jag. kan. inte. sluta. lyssna. på. den. här.
Det är vackert, jag får ont i kroppen och gråter av saknad. Vill träffa Alexandre Desplat igen och tacka tusen gånger om. Jag vill krama honom och få ett foto tillsammans med honom. GAAAAAH, inte ens allt fint på mugglis får mig att sluta tänka på Alexandre-abstinensen som är nu. Har nog aldrig varit med om det här tidigare.


Jag orkar intee, jag vill också träffa en enorm förebild! Jag skulle så gärna vilja träffa någon jag velat träffa hela mitt liv, men ja, det är lite svårt

9 aug, 2011 02:51

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
http://www.youtube.com/watch?v=KxJLfJHBIsU&feature=player_embedded

Jag. kan. inte. sluta. lyssna. på. den. här.
Det är vackert, jag får ont i kroppen och gråter av saknad. Vill träffa Alexandre Desplat igen och tacka tusen gånger om. Jag vill krama honom och få ett foto tillsammans med honom. GAAAAAH, inte ens allt fint på mugglis får mig att sluta tänka på Alexandre-abstinensen som är nu. Har nog aldrig varit med om det här tidigare.


Jag orkar intee, jag vill också träffa en enorm förebild! Jag skulle så gärna vilja träffa någon jag velat träffa hela mitt liv, men ja, det är lite svårt


Det gäller att våga hoppas, våga tro. Det handlar om att våga ta chansen och hoppa på tåget när möjligheten finns På så vis har jag lyckats träffa JK Rowling två gånger ♥ Men det här, Alexandre-abstinensen är något helt nytt och då har jag redan träffat honom en gång. Ååååh det här är så himla tokigt.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 aug, 2011 02:56

Borttagen

Avatar


Ah, jag hade velat träffa Ghandi, bara för att han verkade vara en riktigt skön snubbe. Smart, lite smått galen, klok, intressant, men så sjukt skön ändå. Haha, OT, men still.

Lyssnar förresten på James Morrisson - This Boy

9 aug, 2011 03:01

Borttagen

Avatar


På Stuck at home med The noise grinders.

9 aug, 2011 11:00

Borttagen

Avatar


Just a Hufflepuff - Oliver Boyd and the Rembralls.

9 aug, 2011 11:18

dr.severus snigelhorn
Elev

Avatar



Jag är son till Proffesor Snigelhorn. https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_l4jm6fwOHC1qbhtrto1_500.gif

9 aug, 2011 11:26

Borttagen

Avatar


Evanescence - My Immortal

9 aug, 2011 11:45

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Buffy the vampire slayer theme

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 aug, 2011 11:45

Maharajah
Elev

Avatar


Någon JasonD. som spelades på Teen choice, inte direkt någon superlåt i mina öron dock x)

9 aug, 2011 11:46

Borttagen

Avatar


Evanescence - The Last Song I'm Wasting on You

Sickened in the sun
You dare tell me you love me
But you held me down and screamed you wanted me to die
Honey you know, you know I'd never hurt you that way
You're just so pretty in your pain

9 aug, 2011 11:50

1 2 3 ... 307 308 309 ... 3298 3299 3300

Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?

Du får inte svara på den här tråden.