Vad lyssnar du på just nu?
Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: http://www.youtube.com/watch?v=KxJLfJHBIsU&feature=player_embedded Jag. kan. inte. sluta. lyssna. på. den. här. Det är vackert, jag får ont i kroppen och gråter av saknad. Vill träffa Alexandre Desplat igen och tacka tusen gånger om. Jag vill krama honom och få ett foto tillsammans med honom. GAAAAAH, inte ens allt fint på mugglis får mig att sluta tänka på Alexandre-abstinensen som är nu. Jag orkar intee, jag vill också träffa en enorm förebild! Jag skulle så gärna vilja träffa någon jag velat träffa hela mitt liv, men ja, det är lite svårt 9 aug, 2011 02:51 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: http://www.youtube.com/watch?v=KxJLfJHBIsU&feature=player_embedded Jag. kan. inte. sluta. lyssna. på. den. här. Det är vackert, jag får ont i kroppen och gråter av saknad. Vill träffa Alexandre Desplat igen och tacka tusen gånger om. Jag vill krama honom och få ett foto tillsammans med honom. GAAAAAH, inte ens allt fint på mugglis får mig att sluta tänka på Alexandre-abstinensen som är nu. Jag orkar intee, jag vill också träffa en enorm förebild! Jag skulle så gärna vilja träffa någon jag velat träffa hela mitt liv, men ja, det är lite svårt Det gäller att våga hoppas, våga tro. Det handlar om att våga ta chansen och hoppa på tåget när möjligheten finns ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 aug, 2011 02:56 |
|
Borttagen
|
Ah, jag hade velat träffa Ghandi, bara för att han verkade vara en riktigt skön snubbe. Smart, lite smått galen, klok, intressant, men så sjukt skön ändå. Haha, OT, men still.
Lyssnar förresten på James Morrisson - This Boy 9 aug, 2011 03:01 |
|
Borttagen
|
På Stuck at home med The noise grinders.
9 aug, 2011 11:00 |
|
Borttagen
|
Just a Hufflepuff - Oliver Boyd and the Rembralls.
9 aug, 2011 11:18 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
9 aug, 2011 11:26 |
|
Borttagen
|
Evanescence - My Immortal
9 aug, 2011 11:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Buffy the vampire slayer theme
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 aug, 2011 11:45 |
|
Maharajah
Elev |
Någon JasonD. som spelades på Teen choice, inte direkt någon superlåt i mina öron dock x)
9 aug, 2011 11:46 |
|
Borttagen
|
Evanescence - The Last Song I'm Wasting on You
Sickened in the sun You dare tell me you love me But you held me down and screamed you wanted me to die Honey you know, you know I'd never hurt you that way You're just so pretty in your pain 9 aug, 2011 11:50 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen