Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Jag har saknat dig Savi! Du är ju typ mästaren över alla Gleeks här eller något. ♥
Jag har sett alla säsonger nu, och de avsnitt som kommit på fyran! 25 okt, 2012 21:09 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag har saknat dig Savi! Du är ju typ mästaren över alla Gleeks här eller något. ♥ Jag har sett alla säsonger nu, och de avsnitt som kommit på fyran! I'm proooooooooud!!! ♥♥ åååh, Imorrn är det bara två veckor kvar till nästa. I'm crying! Too many emotions! Spoiler: Tryck här för att visa!
25 okt, 2012 21:12 |
|
EmahS
Elev |
25 okt, 2012 21:17 |
|
Savi
Elev |
GAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA!!! OMGOMOMGOMGOMGOGMOMGOMGOG!!! Hhur har jag inte tänkt på detta öfrrut!!!
25 okt, 2012 21:42 |
|
EmahS
Elev |
25 okt, 2012 21:46 |
|
hyperion
Elev |
25 okt, 2012 21:51 |
|
Borttagen
|
JAG hann inte se på Glee idag D:
Men på höstlovet ska jag komma ikapp oh yeah. 25 okt, 2012 21:53 |
|
EmahS
Elev |
25 okt, 2012 22:02 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG hann inte se på Glee idag D: Men på höstlovet ska jag komma ikapp oh yeah. Vart är du? :]
25 okt, 2012 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Jag har sett 16 avsnitt på första säsongen.. :3Skrivet av Borttagen: JAG hann inte se på Glee idag D: Men på höstlovet ska jag komma ikapp oh yeah. Vart är du? :] 25 okt, 2012 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen