Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ohja! Men inte just bolibompa.
PUM älskar Teletubbies? XD 19 feb, 2012 20:44 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Nä, men de kan vara okej ngn gång ibland
PUM följer så ska det låta? 19 feb, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
Nope ^^
PUM har någon släkting i något annat land? 20 feb, 2012 00:22 |
|
LunaLovegood1
Elev |
20 feb, 2012 07:19 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Japp
PUM kan prata flytande norska? speech! 20 feb, 2012 07:57 |
|
Whya
Elev |
20 feb, 2012 08:34 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Ja, Disney in my heart!
PUM är sjuk? 20 feb, 2012 08:37 |
|
Whya
Elev |
20 feb, 2012 08:41 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Nepp, jag är inte sjuk.
PUM gillar godis? speech! 20 feb, 2012 14:25 |
|
Dramione99
Elev |
^^ Vem gillar inte godis?!
PUM diggar Voldy? 20 feb, 2012 14:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen