Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nilla10
Elev |
hej hej! :) 22 jan, 2012 10:58 |
|
LillLuna
Elev |
22 jan, 2012 11:25 |
|
Borttagen
|
Gud vad bra! Jättespännande ! Längtaaaaar ♥
22 jan, 2012 11:59 |
|
Nagato Seno
Elev |
Vill ha mer! Jag vill veta hur det fortsätter!
Enade vi stå, splittrade vi falla 22 jan, 2012 13:06 |
|
mican00
Elev |
det räknas som spam om hon skriver ett sånt inlägg igen, utan att ett nytt kapitel har kommit, men nu så var detta första gången efter kapitlet, och då räknas det inte som spam ![]()
22 jan, 2012 14:04 |
|
Bombarda
Elev |
så sjuuuukt bra det sista kapitlet var
Kärlek till alla! 22 jan, 2012 14:10 |
|
Borttagen
|
Så himla bra asså!!!! ÄLskar denna ff!
22 jan, 2012 15:47 |
|
Borttagen
|
CASS:
Allt var vitt och suddigt? Jag kunde inte fästa blicken.. Det snurrade för mycket. Jag hade ögonen öppna men kunde inte se..... HERMIONE: Medans Draco var nere och åt i kafeterian satt jag och vakade över Cassandra då hon helt plötsligt slog upp ögonen. - Cassandra! Sa jag fort och flög upp ifrån stolen. Hennes blick flackade. Det var läskigt. Hon kunde inte fokusera blicken på ett mål. Jag skrek på en botare som snabbt kom in med 3 stycken till. Efter en undersökning sa han: - Hon hör oss men hon är inte vaken! Det är ett bra tecken att ögonen öppnades. Jag nickade sakta. - Kommer hon kunna fokusera blicken? Han nickade. - Ja med tiden! Jag nickade och sjönk ner brevid min dotter. Jag stirrade rakt in i hennes ögon: - Kämpa Cass, kämpa. Mamma älskar dig.. CASS IGEN: Jag hörde röster.. Mammas röst? Och några okändas röster.. jag kände okända händer över min kropp. Jag försökte skrika men det gick inte.. Vad händer? Jag var förvirrad... Jag hörde mamma säga: - Kämpa Cass, kämpa. Mamma älskar dig.. Det gjorde ont att inte kunna säga: - Jag älskar dig också mamma. Att inte kunna titta henne i ögonen och säga: - Allt är bra nu. jag lever fortfarande... Att inte kunna se.. Allt bara snurrar. Jag mår illa. Måste spy... Jag började hulka och kände hur någon tryckte en kall skål under min haka. Jag kräktes.... Sen försvann allt och det blev svart igen.. mera? 22 jan, 2012 17:06 |
|
Borttagen
|
Gud vad braaaaaa! Mera ! ♥
22 jan, 2012 17:19 |
|
LillLuna
Elev |
22 jan, 2012 17:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen