Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
arianasnape
Elev |
å vad kul det har vi också haft!! men jag var sjuk då
24 feb, 2012 15:28 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alla får vara med och skriva Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: Nice blogg. Påtal om de var de inte snack om att vi tillsammans (alla som ville) skulle göra en sån blogg typ ? =) det är den bloggen Får man fortfarande vara med? = ) Andvändarnamn: Mugglis Lösen: MUGGLISÄLSKAREN 24 feb, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
Ok tack!
24 feb, 2012 16:54 |
|
Lisen563
Elev |
Jag tänkte gå igenom allt (när jag orkar) och lägga upp insstruktioner till allt pyssel vi pratat om. är det ok att andvända era pysselbilder eller måste jag göra pysslen själv och lägga upp bilder så?
24 feb, 2012 17:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: tårtans utseende fick jag insprasioin av tårtan i 3anSkrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: alla har varit i mot mej sen förskolan och jag ignonerar dom men 2½ mot 28 är lite liteSkrivet av Borttagen: kommer inte lägga upp så myket mer dom i min klass retade mej för bloggen och man måste lägga upp det där först Du ett bra tips när någon retas är att skratta. Som med boggartar. ''Le mot dem som försöker krossa dig, för det krossar dem att se dig le.'' kom ihåg det. min grups tårta ![]() anndra gruppens tårta Fina tårtor, men jag kan inte se varför det skulle höra hit, det är väl inte hp föremål?? 24 feb, 2012 17:25 |
|
Borttagen
|
När då i trean?^^
24 feb, 2012 17:27 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
Jag är kanske lite efterbliven men det var någon som höll på med en pygmepuff, Det vill jag göra! Den ska heta Arnold! :'D
![]()
24 feb, 2012 17:41 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Fågel-Fenix: Jag är kanske lite efterbliven men det var någon som höll på med en pygmepuff, Det vill jag göra! Den ska heta Arnold! :'D Som min då! De kan fira namnsdag ihop. (planerar att operera honom innan dess, så han får ögon igen) 24 feb, 2012 17:42 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
24 feb, 2012 17:48 |
|
JosefinFini
Elev |
Har missat massor, men nu är jag tillbaks igen!
Vad fina saker ni har gjort allesammans, och vad bra att det har bildats en blogg linnlovegood: Tårtorna ser jättemumsiga ut! Har inte ätit tårta på evigheter! Eller oj, juste, åt det i torsdags på DISA. (Lite Off Topic, men Disa är en grej där man typ pratar om hur man mår och ska bygga upp självförtroendet, jag är inte utsatt eller så men det är jättekul! Du skulle ju kunna kolla om det finns någon sån där du bor, så du kan skaffa fler vänner irl ♥) ![]()
24 feb, 2012 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen