Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad lyssnar du på just nu?

Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?

1 2 3 ... 306 307 308 ... 3298 3299 3300
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Taylor Swift - Untouchable

9 aug, 2011 00:29

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Alexandre Desplats olika musikaliska verk ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 aug, 2011 00:30

Savi
Elev

Avatar


Inget. Någon som har några tips?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_le9zh0sgjf1qc7ddno1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m3d74qpoI81r7ifqv.gif

9 aug, 2011 00:31

Borttagen

Avatar


Sum 41 - Pieces

9 aug, 2011 00:33

Borttagen

Avatar


Shinedown - Call Me

9 aug, 2011 00:56

Borttagen

Avatar


En låt som förtjänar att omnämnas om och om igen:

Bon Jovi - It's My Life

http://www.youtube.com/watch?v=vx2u5uUu3DE&feature=relmfu - känner mig verkligen inspirerad av att höra låten - Det är MITT liv och jag gör vad jag vill med det.

9 aug, 2011 01:05

Borttagen

Avatar


Evanescence - The Last Song I'm Wasting on You

9 aug, 2011 01:08

Borttagen

Avatar


Hellogoodbye - Here (In you arms)

9 aug, 2011 01:15

Borttagen

Avatar


Evanescence - Understanding

9 aug, 2011 01:40

Kintsugi
Prefekt

Avatar


http://www.youtube.com/watch?v=KxJLfJHBIsU&feature=player_embedded

Jag. kan. inte. sluta. lyssna. på. den. här.
Det är vackert, jag får ont i kroppen och gråter av saknad. Vill träffa Alexandre Desplat igen och tacka tusen gånger om. Jag vill krama honom och få ett foto tillsammans med honom. GAAAAAH, inte ens allt fint på mugglis får mig att sluta tänka på Alexandre-abstinensen som är nu. Har nog aldrig varit med om det här tidigare.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 aug, 2011 02:46

1 2 3 ... 306 307 308 ... 3298 3299 3300

Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?

Du får inte svara på den här tråden.