Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
25 okt, 2012 17:04 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av EmahS: ![]() Alltså. jag har nog lagt upp den 100 gånger redan. Men jag dör fortfarande så sexig den är. Hela det performancet var helt asdfghjkl... 25 okt, 2012 17:13 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Stranger: Skrivet av EmahS: ![]() Alltså. jag har nog lagt upp den 100 gånger redan. Men jag dör fortfarande så sexig den är. Hela det performancet var helt asdfghjkl... Brochel ♥ jag dör helt haha. 2 veckor imorgon
25 okt, 2012 17:14 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Stranger: Skrivet av EmahS: ![]() Alltså. jag har nog lagt upp den 100 gånger redan. Men jag dör fortfarande så sexig den är. Hela det performancet var helt asdfghjkl... Brochel ♥ jag dör helt haha. 2 veckor imorgon Jag älskar Brochel! ♥ A change would do you good är så bra! 25 okt, 2012 17:20 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av MizzNina: Jag älskar när dem randomly nämner en skådis. Som en säsong senare är med i serien. I början av första säsongen Nämner Emma John Stamos. I säsong två spelar han Carl. I början av tredje säsongen nämner Kurt Kate Hudson. I säsong fyra spelar hon Dansläraren på NYADA. Det är förmodligen bara ren slump (Jag tror inte dem planerar skådisar ett år i förväg) men, det får det att se Väääldigt planerat ut. ^_^ Haha, jaa har också tänkt på det! Vore sjukt bra om Barbra Streisand kunde gästa! haha :' Rachel skulle fangirla SOO MUCH. Lea också haha... ![]()
25 okt, 2012 19:00 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Haha, jaa har också tänkt på det! Vore sjukt bra om Barbra Streisand kunde gästa! haha :' Rachel skulle fangirla SOO MUCH. Lea också haha... HAha, ja Chris med. xD 25 okt, 2012 19:04 |
|
Savi
Elev |
Nu mina älsklingar - I'm back! ♥♥ Har saknat denna tråd - Thank God att EmahS finns på Instagram och Facebook ^^
25 okt, 2012 19:32 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: Nu mina älsklingar - I'm back! ♥♥ Har saknat denna tråd - Thank God att EmahS finns på Instagram och Facebook ^^ Åhh var roligt att du är tillbaka!! ![]()
25 okt, 2012 19:53 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Nu mina älsklingar - I'm back! ♥♥ Har saknat denna tråd - Thank God att EmahS finns på Instagram och Facebook ^^ Åh. Are you back for good? Vi har saknat dig! även om vi fangirlat lite på instagram och fb haha
25 okt, 2012 20:19 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Nu mina älsklingar - I'm back! ♥♥ Har saknat denna tråd - Thank God att EmahS finns på Instagram och Facebook ^^ Åh. Are you back for good? Vi har saknat dig! även om vi fangirlat lite på instagram och fb haha Bara liiiiiiiiiiiiiite ^^
25 okt, 2012 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen