Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
OliverPhelps
Elev |
19 feb, 2012 17:58 |
|
Whya
Elev |
19 feb, 2012 18:00 |
|
Borttagen
|
Nope, är från Uppsala. Men älskar skånska! :3
PUM är från ett annat land en Sverige? 19 feb, 2012 18:02 |
|
OliverPhelps
Elev |
Ehee... Najj :O
PUM har något i munnen? (ex. tuggummi, godis, macka, eller ja.. Vem vet, kanske en spik?!)
19 feb, 2012 18:03 |
|
Borttagen
|
Jag har min tunga i munnen! 8D Nämen, nej, har inget speciellt i munnen.
Kan PUM italienska? 19 feb, 2012 18:05 |
|
Whya
Elev |
19 feb, 2012 18:15 |
|
LunaLovegood1
Elev |
19 feb, 2012 18:24 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Ja, absolut! Men när man ska redovisa så hatar jag den.
PUM är inne på mobilen? 19 feb, 2012 18:40 |
|
LunaLovegood1
Elev |
19 feb, 2012 18:47 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Menar du TV-programmet, så har jag inte sett det.
PUM tittar på småbarnsprogram? (bolibompa och liknande) 19 feb, 2012 18:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen