@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dobby, a free elf
Elev |
PRETTY, FUNNY och FOOL
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 12 nov, 2011 10:08 |
|
ikka
Elev |
Jag har varit duktig & bloggat idag
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 nov, 2011 10:30 |
|
baramin
Elev |
Idag såg jag i tidningen att en unge döpts till Lucius. Tror dock inte att det var i HP-syfte, men still!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 12 nov, 2011 10:33 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Jag tänker döpa mina barn efter karaktärer i Harry Potter. Iaf i mellannamn.
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 12 nov, 2011 10:34 |
|
scarhead
Lärare |
12 nov, 2011 10:41 |
|
IamAK
Elev |
ni vet den där tråden där man kan skriva vad man har drömt om under natten... kan någon hitta den åt mig? hittar den inte och vill skriva vad jag har drömt om xD mugglisar var med typ
12 nov, 2011 10:51 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Jag drömde innat om att jag satt vid mugglis, och sidan plötsligt försvann! Jo, alla mugglister hade tröttnat på den, så jag var bara kvar på sidan, och sen togs den bort...
Fatta hur glad jag blev när jag vaknade. Förstår att det aldrig skulle hända på riktigt! Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 12 nov, 2011 10:57 |
|
IamAK
Elev |
never mind. hittade tråden!
12 nov, 2011 11:02 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Min morgon:
Jag vaknar av att min vän ringer mig om fotbollsträningen. Får en himla lust att läsa slutet på sjuan igen, läser. Störtgråter i en kvart. Lyckas släpa mig ner till matbordet för att äta. Är trött och brer smör på en macka jag sen sätter i brödrosten. Äter. Försöker smyga upp datorn till mitt rum för att sitta vid mugglis, utan att pappa märker mig. Misslyckas. Packar ihop fotbollskläder. Hämtar datorn. Sitter vid mugglis. Fixar mat som jag nu äter medan jag skriver det här. Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 12 nov, 2011 11:11 |
|
Amandan
Elev |
12 nov, 2011 11:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen