Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Jag är kvällstrött. Och hoppas på att vakna på rätt sida imorgon. Godnatt mugglis ♥
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
16 okt, 2011 21:08 |
|
Dini99
Elev |
Godnattizzz Muglizzen
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 21:10 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om det där hade varit jag, så hade jag sett någorlunda bra ut - till skillnad från nu. Vadå, du är ju fett cool ju "She's buying the stairway to heaven" 16 okt, 2011 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MayoGryffindor: Skrivet av Borttagen: Om det där hade varit jag, så hade jag sett någorlunda bra ut - till skillnad från nu. Vadå, du är ju fett cool ju ![]() Haha! Nej men, tack, eller något. x) 16 okt, 2011 21:17 |
|
GinnyOlivia
Elev |
LUFT, LUFT! I CAN'T BREATHE!
Familjen tvingade mig att kolla på Jurassic Park (eller okej, jag gick ner i källaren och de satt och kollade och jag fastnade), det kom en Tyrranosaurius (stavning?? eller jag bryr mig inte!!!!!!!) och åt nästan upp två barn, jag skrek och rusade upp på övervåningen, satte på Harry's Wondrous World på högsta volym och loggade in på mugglis. Jag gråter jättemycket. Kommer forever att vara rädd för dinosaurier nu. MUGGLIS, RÄDDA MIG </3 ![]()
16 okt, 2011 21:19 |
|
leumas vän
Elev |
16 okt, 2011 21:19 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: HJÄÄÄÄÄLP mig. Jag gråter. :'''''cLUFT, LUFT! I CAN'T BREATHE! Familjen tvingade mig att kolla på Jurassic Park (eller okej, jag gick ner i källaren och de satt och kollade och jag fastnade), det kom en Tyrranosaurius (stavning?? eller jag bryr mig inte!!!!!!!) och åt nästan upp två barn, jag skrek och rusade upp på övervåningen, satte på Harry's Wondrous World på högsta volym och loggade in på mugglis. Jag gråter jättemycket. Kommer forever att vara rädd för dinosaurier nu. MUGGLIS, RÄDDA MIG </3 ![]()
16 okt, 2011 21:21 |
|
luckyBella
Elev |
16 okt, 2011 21:21 |
|
Borttagen
|
16 okt, 2011 21:22 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Får jag leka t-rex och jaga dig imorgon? Men Agnes. ♥ *skyddar mot dinosar*Skrivet av GinnyOlivia: HJÄÄÄÄÄLP mig. Jag gråter. :'''''c LUFT, LUFT! I CAN'T BREATHE! Familjen tvingade mig att kolla på Jurassic Park (eller okej, jag gick ner i källaren och de satt och kollade och jag fastnade), det kom en Tyrranosaurius (stavning?? eller jag bryr mig inte!!!!!!!) och åt nästan upp två barn, jag skrek och rusade upp på övervåningen, satte på Harry's Wondrous World på högsta volym och loggade in på mugglis. Jag gråter jättemycket. Kommer forever att vara rädd för dinosaurier nu. MUGGLIS, RÄDDA MIG </3
16 okt, 2011 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen