Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av scarhead: okej! Jag har inte sett glee! Fast jag vill väldigt gärna göra det!Skrivet av ronnyponny: bara det bästa shippet i Gleevem eller vilka är Brittana? någonsin
7 maj, 2012 19:02 |
|
Optic
Elev |
hej alla tumblr-users
Jag fattar inte xkits, snälla förklara för mig. scarhead, MonsterCookie eller si_tonks? 7 maj, 2012 20:55 |
|
si_tonks
Elev |
7 maj, 2012 20:56 |
|
Optic
Elev |
si_tonks: det här:
![]() Men även de två på de andra sidorna, vad används dom till? alltså pappret och reblogknappen 7 maj, 2012 20:58 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Optic: si_tonks: det här: ![]() Men även de två på de andra sidorna, vad används dom till? alltså pappret och reblogknappen Om man vill reblogga så klickar man bara på reblog-knappen utan att göra någonting. Om man vill ha taggar så kan man nudda reblog-knappen så kommer där där lilla rutan upp och då kan man göra det... Jag vet inte riktigt vilket papper du pratar om... x) och scarhead: aww, du behöver inte gråta blod omg hdgkhkjl ♥♥ ![]()
7 maj, 2012 21:03 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Optic: si_tonks: det här: ![]() Men även de två på de andra sidorna, vad används dom till? alltså pappret och reblogknappen Om man vill reblogga så klickar man bara på reblog-knappen utan att göra någonting. Om man vill ha taggar så kan man nudda reblog-knappen så kommer där där lilla rutan upp och då kan man göra det... Jag vet inte riktigt vilket papper du pratar om... x) och scarhead: aww, du behöver inte gråta blod omg hdgkhkjl ♥♥ aha okej OMG kär i xkit, bästa uppfinningen ever. efter tumblr då, haha. Men kommer få daily post limit hela tiden nu. Skapade två tumblrs till haha =) mat&dryck: http://cakepopsandcupcakes.tumblr.com kändisar: http://starsandcelebs.tumblr.com 7 maj, 2012 21:05 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
7 maj, 2012 22:36 |
|
Celebikai
Elev |
8 maj, 2012 11:08 |
|
MonsterCookie
Elev |
Är EN follower från 500 nu *-* ♥
And today I WILL NOT GET ON POST LIMIT SJSDFJSGJ Edit: 500 followers. WTF. ![]() wolfstar deserved better. 8 maj, 2012 12:58 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Är EN follower från 500 nu *-* ♥ And today I WILL NOT GET ON POST LIMIT SJSDFJSGJ Edit: 500 followers. WTF. GRATTIIS! ![]()
8 maj, 2012 15:45 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen