Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: http://smulanskaka.bloggplatsen.se/ Läs gärna de 2 sista kapitlerna. Jag skäms för att jag inte skrev för ett tag sedan för att jag mådde dåligt psykiskt.. Läs och ni kommer förstå! Klart du inte ska skämmas för att du inte skriver. Du ska bara skriva om du vill och orkar, aldrig annars. Vi kommer alltid finnas och vänta på mer, hur lång tid det än tar. Det viktigaste är att du ska må så bra som möjligt. precis som hon säger, så gör det inget om du inte skriver på ett tag, med tanke på hur du har det just nu, vi finns alltid här för dig och väntar ♥ ![]()
21 jan, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Hej mina kära läsare: Det kommer ett inlägg till imorgon eller senare ikväll!
Jag har frågestund på bloggen om det är något ni undrar över.. jag behöver några frågor till för att kunna göra ett videoinlägg.. Det är fritt fram och fråga om vad ni vill: http://smulanskaka.bloggplatsen.se/ 21 jan, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Okej
22 jan, 2012 00:45 |
|
emilia waislip
Elev |
bevakar
22 jan, 2012 01:04 |
|
Borttagen
|
Om ni skriver en fråga på bloggen: Jag vill inte prata om olyckan....
------------------------------------------------------- DRACO: Jag vakade vid min dotters säng som jag gjorde för snart 15 år sen.... Jag satt på en hård trästol och höll hennes iskalla hand. - Cassandra, du har överlevt det här en gång och jag vet att du kan göra det igen. Pappa älskar ju dig gumman... Det gör mamma med och Demelza. Jag suckade och smekte Cassandra över håret innan jag sjönk ner på stolen igen och la huvudet mot sängkanten. CASSANDRA: Jag stod på en äng.. En grön äng tillsammans med 2 killar och 1 tjej. Dom tittade på mig och sa sedan: - Hur dog du? Jag ryckte till. - Är jag död? De nickade och tittade på varandra. - Eller påväg att dö! Mumlade tjejen försiktigt. Jag suckade och sjönk ner på marken. - Vad heter ni? Frågade jag för att kunna tänka på annat. De kom fram och satte sig mittemot mig. - Jag heter Rebecca! Sa Flickan och log. - Vi heter William och Pontus! Jag nickade. - Cassandra Malfoy... Rebecca ryckte till. - Malfoy? Jag nickade. - Draco Malfoy är min pappa. Hon pustade ut. - Din farmor och farfar är inte speciellt snälla. Jag skakade på huvudet. - Jag har typ träffat dom en gång. Rebecca nickade. - Jag blev mördad av Lucius Malfoy.. Jag log snett. - Förlåt. Hon log. - Be inte om ursäkt. Jag tittade på killarna. - Jag fick samma virus som du har! Sa Pontus och kollade ner på sina händer som lekte med ett grässtrå. - Jag hade mugglar cancer om du vet vad det är. Sa William och tittade frågande på mig. Jag nickade. - Mamma är mugglare. Han flinade men blev sedan seriös när vi hörde en klocka. - KÄMPA CASSANDRA! DU FÅR INTE DÖ NU! SKrek dom och ryggade bort från mig. Jag tittade förskräckt på dom innan allt blev suddigt och jag slog upp ögonen. 22 jan, 2012 08:56 |
|
mican00
Elev |
åh jätte spännande! du skriver verkligen awesome!
men en sak, Hermione är inte mugglare utan mugglarfödd ps: jag ska skriva en fråga på din blogg nu ![]()
22 jan, 2012 09:19 |
|
Freja
Elev |
Jättebra!!!!
Everything is Dramione and nothing hurts. 22 jan, 2012 10:09 |
|
jessipotter
Elev |
Jätte bra !
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 22 jan, 2012 10:11 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 22 jan, 2012 10:54 |
|
EMELESEL
Elev |
22 jan, 2012 10:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen