Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley: det var en tårt tävling mohahahah vi är obesegrade 3/3 tävlingarSkrivet av Borttagen: alla ignorerade mina tårtor -.- inte jag men jag typ 'var för upptagen' med att kommentera det som hände. 23 feb, 2012 23:09 |
|
Ran
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: det var en tårt tävling mohahahah vi är obesegrade 3/3 tävlingar Skrivet av Borttagen: alla ignorerade mina tårtor -.- inte jag men jag typ 'var för upptagen' med att kommentera det som hände. Grattis!! Har ni fler tävligs moment eller har ni vunnit totalt nu? Fina tårtor var det dessutom. Även om du inte vill höra det så var båda fina. Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts. 23 feb, 2012 23:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ran: nä det är en massa moment vi vinner i allt vi är smartast c: och det var smak tävling med vi hadde massa saker typ sylt kiwi banan päron vanilj sås choklad grädde mm dom hadde bara banan och gräddeSkrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: det var en tårt tävling mohahahah vi är obesegrade 3/3 tävlingar Skrivet av Borttagen: alla ignorerade mina tårtor -.- inte jag men jag typ 'var för upptagen' med att kommentera det som hände. Grattis!! Har ni fler tävligs moment eller har ni vunnit totalt nu? Fina tårtor var det dessutom. Även om du inte vill höra det så var båda fina. 23 feb, 2012 23:20 |
|
Ran
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ran: nä det är en massa moment vi vinner i allt vi är smartast c: och det var smak tävling med vi hadde massa saker typ sylt kiwi banan päron vanilj sås choklad grädde mm dom hadde bara banan och grädde Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: det var en tårt tävling mohahahah vi är obesegrade 3/3 tävlingar Skrivet av Borttagen: alla ignorerade mina tårtor -.- inte jag men jag typ 'var för upptagen' med att kommentera det som hände. Grattis!! Har ni fler tävligs moment eller har ni vunnit totalt nu? Fina tårtor var det dessutom. Även om du inte vill höra det så var båda fina. Då låter ni som de självklara vinnarna. Och nu lät ju tårtan ändå godare... *suck* Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts. 23 feb, 2012 23:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ran: dom har bara vunit i en av 20 tävlingar och det var i tysta leken vi var lika tysta men en av dom mutade en ledare -.-Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ran: nä det är en massa moment vi vinner i allt vi är smartast c: och det var smak tävling med vi hadde massa saker typ sylt kiwi banan päron vanilj sås choklad grädde mm dom hadde bara banan och grädde Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: det var en tårt tävling mohahahah vi är obesegrade 3/3 tävlingar Skrivet av Borttagen: alla ignorerade mina tårtor -.- inte jag men jag typ 'var för upptagen' med att kommentera det som hände. Grattis!! Har ni fler tävligs moment eller har ni vunnit totalt nu? Fina tårtor var det dessutom. Även om du inte vill höra det så var båda fina. Då låter ni som de självklara vinnarna. Och nu lät ju tårtan ändå godare... *suck* 23 feb, 2012 23:24 |
|
Borttagen
|
TASKIGT :o
23 feb, 2012 23:36 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: det var en tårt tävling mohahahah vi är obesegrade 3/3 tävlingar Skrivet av Borttagen: alla ignorerade mina tårtor -.- inte jag men jag typ 'var för upptagen' med att kommentera det som hände. tycker att eran såg godast ut :3 ![]()
24 feb, 2012 07:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: det var en tårt tävling mohahahah vi är obesegrade 3/3 tävlingar Skrivet av Borttagen: alla ignorerade mina tårtor -.- inte jag men jag typ 'var för upptagen' med att kommentera det som hände. det ser oftas godare utt när man inte bara har ban an och grädde och tårt boten tycker att eran såg godast ut :3 24 feb, 2012 09:55 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: det var en tårt tävling mohahahah vi är obesegrade 3/3 tävlingar Skrivet av Borttagen: alla ignorerade mina tårtor -.- inte jag men jag typ 'var för upptagen' med att kommentera det som hände. tycker att eran såg godast ut :3 det ser oftas godare ut när man inte bara har banan och grädde och tårt boten okej. föressten, du råkade nog skriva mitt i ![]()
24 feb, 2012 14:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: alla har varit i mot mej sen förskolan och jag ignonerar dom men 2½ mot 28 är lite liteSkrivet av Borttagen: kommer inte lägga upp så myket mer dom i min klass retade mej för bloggen och man måste lägga upp det där först Du ett bra tips när någon retas är att skratta. Som med boggartar. ''Le mot dem som försöker krossa dig, för det krossar dem att se dig le.'' kom ihåg det. min grups tårta ![]() anndra gruppens tårta Fina tårtor, men jag kan inte se varför det skulle höra hit, det är väl inte hp föremål?? 24 feb, 2012 14:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen