Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissBellatrix
Elev |
Det är väl nödvändigt... Men tråkigt
Jag har aldrig ätit anka. Hey there. You come here often? 9 apr, 2014 10:01 |
|
Klaestron
Elev |
9 apr, 2014 10:55 |
|
Ithrenniel
Elev |
9 apr, 2014 14:32 |
|
Borttagen
|
Jag har druckit kaffe sedan jag var två... så jo, haha
Jag har aldrig tyckt om att äta tupp >.< 9 apr, 2014 17:40 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Har aldrig ätit tupp så har ingen erfarenhet av det
Jag har aldrig klippt mig "kort kort" Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 9 apr, 2014 20:28 |
|
Pinkie Pie
Elev |
9 apr, 2014 21:18 |
|
Ithrenniel
Elev |
9 apr, 2014 22:43 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Jag har.
Jag har aldrig gillat att äta kräftor/hummer.. Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 10 apr, 2014 07:13 |
|
Ithrenniel
Elev |
10 apr, 2014 13:36 |
|
Borttagen
|
Det har jag
Jag har aldrig varit i Östeuropa. 11 apr, 2014 11:21 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen