Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Ibland önskar jag att Glee skulle tagit slut efter 2x04, allt gick ju bara åt helvete efteråt.
And don't mind me, det är bara en hate Blaine and cry over Kum dag idag. De dyker upp då och då. Typ en gång i veckan. ![]()
24 okt, 2012 22:22 |
|
ailiiin
Elev |
Heh, missade avsnittet på tv11 idag, kanske var bäst så.. hade dött annars..
Längtar sååå mycket till nästa avsniiitt! 24 okt, 2012 22:54 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av hyperion: Ibland önskar jag att Glee skulle tagit slut efter 2x04, allt gick ju bara åt helvete efteråt. And don't mind me, det är bara en hate Blaine and cry over Kum dag idag. De dyker upp då och då. Typ en gång i veckan. Hhahha, ja efter säsong 4x04 så har jag blivit en kind of hate Blaine. (trots att jag gillar noncanon!Blaine. xD) 25 okt, 2012 07:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Stranger: Oki, tack Skrivet av Borttagen: Yay, jag har sett 16 episoder nu! ^^ En liten fråga bara; när är det Darren kommer med? Säsong 2 avsnitt 6. (Never been kissed) 25 okt, 2012 07:58 |
|
ronnyponny
Elev |
25 okt, 2012 09:07 |
|
EmahS
Elev |
25 okt, 2012 10:41 |
|
MizzNina
Elev |
Jag älskar när dem randomly nämner en skådis. Som en säsong senare är med i serien.
I början av första säsongen Nämner Emma John Stamos. I säsong två spelar han Carl. I början av tredje säsongen nämner Kurt Kate Hudson. I säsong fyra spelar hon Dansläraren på NYADA. Det är förmodligen bara ren slump (Jag tror inte dem planerar skådisar ett år i förväg) men, det får det att se Väääldigt planerat ut. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 25 okt, 2012 11:13 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av MizzNina: Jag älskar när dem randomly nämner en skådis. Som en säsong senare är med i serien. I början av första säsongen Nämner Emma John Stamos. I säsong två spelar han Carl. I början av tredje säsongen nämner Kurt Kate Hudson. I säsong fyra spelar hon Dansläraren på NYADA. Det är förmodligen bara ren slump (Jag tror inte dem planerar skådisar ett år i förväg) men, det får det att se Väääldigt planerat ut. ^_^ I tvåan nämner de Lindsay Lohan (hur många gånger har Lindsay Lohan varit på rehab?) och i trean spelar hon domare i regionals 25 okt, 2012 14:51 |
|
ronnyponny
Elev |
25 okt, 2012 15:58 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av MizzNina: Jag älskar när dem randomly nämner en skådis. Som en säsong senare är med i serien. I början av första säsongen Nämner Emma John Stamos. I säsong två spelar han Carl. I början av tredje säsongen nämner Kurt Kate Hudson. I säsong fyra spelar hon Dansläraren på NYADA. Det är förmodligen bara ren slump (Jag tror inte dem planerar skådisar ett år i förväg) men, det får det att se Väääldigt planerat ut. ^_^ I tvåan nämner de Lindsay Lohan (hur många gånger har Lindsay Lohan varit på rehab?) och i trean spelar hon domare i regionals Ni glömde Gwyneth Paltrow. Finn nämner henne att hon har döpt sin dotter till Apple och sedan spelar hon Holly Holliday. Även April Rhodes och Rachel's mamma har nämts eftersom både Rachel och Kurt älskar musikalen wicked som skådespelerskorna har huvudrollerna i. ^^ 25 okt, 2012 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen