Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Jag väljer vanlig gran eftersom det är det enda jag haft och eftersom jag tycker att de är lite finare och lite mysigare. Men plastgranar kan säkert vara helt okej de också.
Resultat i frågan plastgran eller vanlig gran?: 24-9 till vanlig gran Obs! Ny fråga i första inlägget! 27 dec, 2012 11:29 |
|
LunaLove<3
Elev |
27 dec, 2012 11:37 |
|
Borttagen
|
Köttbullar ♥
Gott C: 27 dec, 2012 11:45 |
|
LauraTree
Elev |
*Köttbullar, köttbullar, köttbullar, ge mig bara köttbullar goda små köttbullar för det smakar bra, och det vill jag ha!*
27 dec, 2012 11:50 |
|
Ginny02
Elev |
Jag gillar köttbullar bättre av någon anledning, vet inte riktigt varför...
"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 27 dec, 2012 12:04 |
|
Borttagen
|
Inget, jag är vegetarian! Men jag gillade köttbullar bäst när jag åt kött. Och det går att göra godare vego-bullar än vego-korv.
27 dec, 2012 12:09 |
|
Kintsugi
Prefekt |
köttbullar
Allt som har med korv att göra (förutom soyakorv) är bland det vidrigaste. Magen vrider sig och jag blir illamående bara av lukten från den maten. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 dec, 2012 12:42 |
|
Borttagen
|
Köttbullar ♥
Älskar köttbullar, kan äta hur många som helst. Därför alla köttbullar jag köper är frysta. Annars går jag och småäter dem ur kylen hela tiden... :3 27 dec, 2012 12:44 |
|
Little J
Elev |
27 dec, 2012 12:50 |
|
amanda1104
Elev |
köttbullar
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 dec, 2012 14:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen