Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Emmi: Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Emmi: Skrivet av Siggan 09: JAG BADADE I HAVET FÖR FÖRSTA GÅNGEN I ÅR IDAG!! DET VAR JÄTTEKALLT OCH JÄTTEKUL!! Vänta.. HUR LEVER DU FORTFARANDE?!?!! (Här e ennu is xD) Asså, jag bor i Skåne, så jag gick runt i typ jeans och t-shirt hela dagen. Det var väl minst 20 grader varmt idag... x) ahhah eehh.. Här har det spöregnat, blåst isvind och snöat inatt.. Det är nu man är glad att bo i södra Sverige... Det var för mig 15 grader och jag bort i Svealand 9 apr, 2017 20:34 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Emmi: Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Emmi: Skrivet av Siggan 09: JAG BADADE I HAVET FÖR FÖRSTA GÅNGEN I ÅR IDAG!! DET VAR JÄTTEKALLT OCH JÄTTEKUL!! Vänta.. HUR LEVER DU FORTFARANDE?!?!! (Här e ennu is xD) Asså, jag bor i Skåne, så jag gick runt i typ jeans och t-shirt hela dagen. Det var väl minst 20 grader varmt idag... x) ahhah eehh.. Här har det spöregnat, blåst isvind och snöat inatt.. Det är nu man är glad att bo i södra Sverige... Det var för mig 15 grader och jag bort i Svealand Och jag bor i.. Ehm.. Jag vet ärligt talat inet vilket landskap jag bor i.. Elr Österbotten emn det finns ju lappland och såna saker såd et vet jag inte xD
9 apr, 2017 20:35 |
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Emmi: Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Emmi: Skrivet av Siggan 09: JAG BADADE I HAVET FÖR FÖRSTA GÅNGEN I ÅR IDAG!! DET VAR JÄTTEKALLT OCH JÄTTEKUL!! Vänta.. HUR LEVER DU FORTFARANDE?!?!! (Här e ennu is xD) Asså, jag bor i Skåne, så jag gick runt i typ jeans och t-shirt hela dagen. Det var väl minst 20 grader varmt idag... x) ahhah eehh.. Här har det spöregnat, blåst isvind och snöat inatt.. Det är nu man är glad att bo i södra Sverige... Det var för mig 15 grader och jag bort i Svealand Då hade ni ganska varmt då... fast det beror ju på var i Svealand. “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 9 apr, 2017 20:36 |
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av Emmi: ![]() ![]() Jag kan bli konfirmerad! (Halsbandet ser bättre ut på. Plus att det är ganska gammalt, min fammo fick det av faffa när de varit gifta i ett x antal år) Oh, du är assnygg juehh!!♥♥♥ 9 apr, 2017 20:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Emmi: Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Emmi: Skrivet av Siggan 09: JAG BADADE I HAVET FÖR FÖRSTA GÅNGEN I ÅR IDAG!! DET VAR JÄTTEKALLT OCH JÄTTEKUL!! Vänta.. HUR LEVER DU FORTFARANDE?!?!! (Här e ennu is xD) Asså, jag bor i Skåne, så jag gick runt i typ jeans och t-shirt hela dagen. Det var väl minst 20 grader varmt idag... x) ahhah eehh.. Här har det spöregnat, blåst isvind och snöat inatt.. Det är nu man är glad att bo i södra Sverige... Det var för mig 15 grader och jag bort i Svealand Då hade ni ganska varmt då... fast det beror ju på var i Svealand. Jag bor nära östersjön 9 apr, 2017 20:37 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Hallonsylt: Skrivet av Emmi: ![]() ![]() Jag kan bli konfirmerad! (Halsbandet ser bättre ut på. Plus att det är ganska gammalt, min fammo fick det av faffa när de varit gifta i ett x antal år) Oh, du är assnygg juehh!!♥♥♥ Skrivet av Aurya: Skrivet av Emmi: ![]() ![]() Jag kan bli konfirmerad! (Halsbandet ser bättre ut på. Plus att det är över 30 år gammalt, min fammo fick det av faffa när de varit gifta i ett x antal år) OMG O.o ♥.♥ inga tuummar åt er undervara människor ♥♥
9 apr, 2017 20:38 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: ![]() ![]() Jag kan bli konfirmerad! (Halsbandet ser bättre ut på. Plus att det är ganska gammalt, min fammo fick det av faffa när de varit gifta i ett x antal år) Den är ju jättefin!! Jag har inte äns tänkt hurdan klänning ja vill ha... men jag blir ju konfirmerad först i september x)
9 apr, 2017 21:50 |
|
Aurya
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: ![]() ![]() Jag kan bli konfirmerad! (Halsbandet ser bättre ut på. Plus att det är ganska gammalt, min fammo fick det av faffa när de varit gifta i ett x antal år) Den är ju jättefin!! Jag har inte äns tänkt hurdan klänning ja vill ha... men jag blir ju konfirmerad först i september x) Är det bara jag som inte tänker konfirmera mig? (och once again, HOLY SHIT vad snygg du är) x) 9 apr, 2017 21:52 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Aurya: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: ![]() ![]() Jag kan bli konfirmerad! (Halsbandet ser bättre ut på. Plus att det är ganska gammalt, min fammo fick det av faffa när de varit gifta i ett x antal år) Den är ju jättefin!! Jag har inte äns tänkt hurdan klänning ja vill ha... men jag blir ju konfirmerad först i september x) Är det bara jag som inte tänker konfirmera mig? (och once again, HOLY SHIT vad snygg du är) x) Hahha jag komfirmerar mig typ bara för gåvorna xD
9 apr, 2017 21:53 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Aurya: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: ![]() ![]() Jag kan bli konfirmerad! (Halsbandet ser bättre ut på. Plus att det är ganska gammalt, min fammo fick det av faffa när de varit gifta i ett x antal år) Den är ju jättefin!! Jag har inte äns tänkt hurdan klänning ja vill ha... men jag blir ju konfirmerad först i september x) Är det bara jag som inte tänker konfirmera mig? (och once again, HOLY SHIT vad snygg du är) x) Jag konfirmerar mig inte. Orkar inte med sånt xD Du ser riktigt bra ut Emmi!
9 apr, 2017 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen