Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Aurya: Skrivet av Emmi: Jag har en kofirmations KLÄNNING(?!?!?!?!?) Jag hata den först men nu så gillar jag den faktist.. Den är lite min stil och med det rosa guldhalsbandet jag fått av mon fammo är det asfint! (Om man får säga så om sig sjölv x) ) Så bra! (du är säkert jättevacker) Kan säkert lägga en bild på den sedan om jag orjar xD Så fattar ni vad jag pratar om för jag kommer mala på om klänningen säkert..
9 apr, 2017 16:06 |
|
Aurya
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Aurya: Skrivet av Emmi: Jag har en kofirmations KLÄNNING(?!?!?!?!?) Jag hata den först men nu så gillar jag den faktist.. Den är lite min stil och med det rosa guldhalsbandet jag fått av mon fammo är det asfint! (Om man får säga så om sig sjölv x) ) Så bra! (du är säkert jättevacker) Kan säkert lägga en bild på den sedan om jag orjar xD Så fattar ni vad jag pratar om för jag kommer mala på om klänningen säkert.. Det får du gärna göra! Jag är väldigt nyfiken på hur den ser ut nu O.o 9 apr, 2017 16:09 |
|
Emmi
Prefekt |
![]() ![]() Jag kan bli konfirmerad! (Halsbandet ser bättre ut på. Plus att det är ganska gammalt, min fammo fick det av faffa när de varit gifta i ett x antal år)
9 apr, 2017 18:29
Detta inlägg ändrades senast 2017-04- 9 kl. 18:59
|
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag vet, jag vet. Jag vet att hygien är viktigt och att jag måste duscha...
Men HUR ska jag koma ur sängen???!! ![]()
9 apr, 2017 18:41 |
|
Aurya
Elev |
Skrivet av Emmi: ![]() ![]() Jag kan bli konfirmerad! (Halsbandet ser bättre ut på. Plus att det är över 30 år gammalt, min fammo fick det av faffa när de varit gifta i ett x antal år) OMG O.o ♥.♥ 9 apr, 2017 18:47 |
|
Siggan 09
Elev |
JAG BADADE I HAVET FÖR FÖRSTA GÅNGEN I ÅR IDAG!! DET VAR JÄTTEKALLT OCH JÄTTEKUL!!
Förresten, snygg klänning Emmi. “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 9 apr, 2017 20:25
Detta inlägg ändrades senast 2017-04- 9 kl. 20:27
|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Siggan 09: JAG BADADE I HAVET FÖR FÖRSTA GÅNGEN I ÅR IDAG!! DET VAR JÄTTEKALLT OCH JÄTTEKUL!! Vänta.. HUR LEVER DU FORTFARANDE?!?!! (Här e ennu is xD)
9 apr, 2017 20:26 |
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Siggan 09: JAG BADADE I HAVET FÖR FÖRSTA GÅNGEN I ÅR IDAG!! DET VAR JÄTTEKALLT OCH JÄTTEKUL!! Vänta.. HUR LEVER DU FORTFARANDE?!?!! (Här e ennu is xD) Asså, jag bor i Skåne, så jag gick runt i typ jeans och t-shirt hela dagen. Det var väl minst 20 grader varmt idag... x) “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 9 apr, 2017 20:29 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Emmi: Skrivet av Siggan 09: JAG BADADE I HAVET FÖR FÖRSTA GÅNGEN I ÅR IDAG!! DET VAR JÄTTEKALLT OCH JÄTTEKUL!! Vänta.. HUR LEVER DU FORTFARANDE?!?!! (Här e ennu is xD) Asså, jag bor i Skåne, så jag gick runt i typ jeans och t-shirt hela dagen. Det var väl minst 20 grader varmt idag... x) ahhah eehh.. Här har det spöregnat, blåst isvind och snöat inatt..
9 apr, 2017 20:30 |
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Siggan 09: Skrivet av Emmi: Skrivet av Siggan 09: JAG BADADE I HAVET FÖR FÖRSTA GÅNGEN I ÅR IDAG!! DET VAR JÄTTEKALLT OCH JÄTTEKUL!! Vänta.. HUR LEVER DU FORTFARANDE?!?!! (Här e ennu is xD) Asså, jag bor i Skåne, så jag gick runt i typ jeans och t-shirt hela dagen. Det var väl minst 20 grader varmt idag... x) ahhah eehh.. Här har det spöregnat, blåst isvind och snöat inatt.. Det är nu man är glad att bo i södra Sverige... “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 9 apr, 2017 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen