Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermionez-04: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermionez-04: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermionez-04: Skrivet av Alicha black: Påsklov äntligen nu är livet bra tack hejdå Vi har en dag kvar! x( En dag kvar.... Aaah sista dagen kommer att vara tortyr! Och bottleofelixfelicis, stackars dig! Varför har ni skola på måndag också? Inte för mig. Vi kommer vara i bibblan, äggjakt och vi ska prata om hjälmar och jag slutar kl 12.00 Fyfan vad orättvist! Våra fredagar är längst och vi har typ inga raster, dessutom har vi svenskaprov och kommer behöva stå ut med en dålig vikarie! Fast vår vecka har varit tråååååkig. Vi fick i måndags,tisdag 4 prov sen idag hade vi engelska prov så vi har fått väldigt många prov! 6 apr, 2017 16:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alicha black: Påsklov äntligen nu är livet bra tack hejdå jag har väl typ haft 'påsklov' sen i onsdags för jag är sjuk x.x 7 apr, 2017 13:43 |
|
GinnyGranger
Elev |
Yasss Påsklov!
Och alla rätt och A på skrivuppgiften på Engelskaprovet! Jag är superglad, för jag tyckte provet var ganska svårt och trodde jag typ skulle få ett jättedåligt resultat! 7 apr, 2017 15:09 |
|
Parva Fortemque
Elev |
7 apr, 2017 16:53 |
|
GinnyGranger
Elev |
Det som hänt i Stockholm är så läskigt och hemskt!
7 apr, 2017 16:59 |
|
Emmi
Prefekt |
Kan alla i Stockholm eller nära skicka en uggla så jag vet att ni är okej? (Ni andra får också gärna göra)
Ska man bli rädd? Ryssland & Sverige på samma vecka?
7 apr, 2017 17:15 |
|
Alicha black
Elev |
7 apr, 2017 17:47 |
|
GinnyGranger
Elev |
Skrivet av Emmi: Kan alla i Stockholm eller nära skicka en uggla så jag vet att ni är okej? (Ni andra får också gärna göra) Ska man bli rädd? Ryssland & Sverige på samma vecka? Jag är i alla fall ok! Men det är jätteläskigt! 7 apr, 2017 18:16 |
|
Tom Feltons mörka fanclub
Elev |
Varnat för detta. Men extremt tråkigt och tragiskt att detta har hänt. Alla tankar är med de drabbade, deras anhöriga och ett tack till all räddningspersonal som sköter detta så bra!
7 apr, 2017 19:35 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Jag ska sälja fika idag i fyra timmar men jag är sjuuuk... Dx
Jag kommer dö, bye www.kulturforeningennimbus.com 8 apr, 2017 11:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen