Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Jag har seriöst ångerst för att visa mitt finska prov åt mamma.. Jag trpdde det gock asbra, min finskalärare trdde et gick bra, mina föräldrar... VAD GICK FEL? Min finska lärare bara "Kämpa vidare! Du jätteduktig blablabla..." äghhhh Vad gick fel? Objekte.. Huh? I finska provve.. skicka jaint bild på vitsorde åt dej? Joo men vad är objekt?? xD jag har 10 i mofi och vet inte Hahhahah va?!?!? Ja kan skicka bild på dedä pappre om objekt imr. (Vågar int sätta på blixt när alla andra sover x) ä
4 apr, 2017 22:36 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag läser igenom fårgor:
Oh, okey, lite konstigt. Vad mer finns det? Huh, det kanske jag klarar själv... '8. Turistort med fem hotell, nöjespark, äventyrsbad, tre biografer & 20 restauranger.' OMFGJHKBS HUR KOMMER DU PÅ DETTA?! Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
5 apr, 2017 11:18 |
|
Alicha black
Elev |
6 apr, 2017 15:43 |
|
Hermionez-04
Elev |
Skrivet av Alicha black: Påsklov äntligen nu är livet bra tack hejdå Vi har en dag kvar! x( I'm writing this ironically. 6 apr, 2017 15:45 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Hermionez-04: Skrivet av Alicha black: Påsklov äntligen nu är livet bra tack hejdå Vi har en dag kvar! x( Vi har 4 dagar kvar
6 apr, 2017 15:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermionez-04: Skrivet av Alicha black: Påsklov äntligen nu är livet bra tack hejdå Vi har en dag kvar! x( En dag kvar.... 6 apr, 2017 16:04 |
|
Hermionez-04
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermionez-04: Skrivet av Alicha black: Påsklov äntligen nu är livet bra tack hejdå Vi har en dag kvar! x( En dag kvar.... Aaah sista dagen kommer att vara tortyr! Och bottleofelixfelicis, stackars dig! Varför har ni skola på måndag också? I'm writing this ironically. 6 apr, 2017 16:06 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Hermionez-04: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermionez-04: Skrivet av Alicha black: Påsklov äntligen nu är livet bra tack hejdå Vi har en dag kvar! x( En dag kvar.... Aaah sista dagen kommer att vara tortyr! Och bottleofelixfelicis, stackars dig! Varför har ni skola på måndag också? 4 skoldagar kvar ;( vi får lov först på torsdag
6 apr, 2017 16:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hermionez-04: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermionez-04: Skrivet av Alicha black: Påsklov äntligen nu är livet bra tack hejdå Vi har en dag kvar! x( En dag kvar.... Aaah sista dagen kommer att vara tortyr! Och bottleofelixfelicis, stackars dig! Varför har ni skola på måndag också? Inte för mig. Vi kommer vara i bibblan, äggjakt och vi ska prata om hjälmar och jag slutar kl 12.00 6 apr, 2017 16:09 |
|
Hermionez-04
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermionez-04: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hermionez-04: Skrivet av Alicha black: Påsklov äntligen nu är livet bra tack hejdå Vi har en dag kvar! x( En dag kvar.... Aaah sista dagen kommer att vara tortyr! Och bottleofelixfelicis, stackars dig! Varför har ni skola på måndag också? Inte för mig. Vi kommer vara i bibblan, äggjakt och vi ska prata om hjälmar och jag slutar kl 12.00 Fyfan vad orättvist! Våra fredagar är längst och vi har typ inga raster, dessutom har vi svenskaprov och kommer behöva stå ut med en dålig vikarie! I'm writing this ironically. 6 apr, 2017 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen