Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

1 2 3 ... 304 305 306 ... 1004 1005 1006
Användare Inlägg
J00KERN
Elev

Avatar


26 jan, 2012 16:14

Borttagen

Avatar


Tornets inre består av ett schakt kring vilket en spiraltrappa ringlar sig. Fram till 1935 kunde man se hela vägen rakt uppåt i schaktet, men sen ville man installera mätinstrument i själva tornet och var tvungen att bygga en plattform i schaktet. På varje etage finns det en utgång till loggiorna, men bara på fjärde etagen är loggian säkrad med ett räcke, så att man kan lägga in en paus vid trappbestigningen och istället kan gå ut och njuta av utsikten. Längst uppe finns det ytterligare två utsiktsterasser. De sju klockorna på toppen har naturligtvis alla sina egna namn - den äldsta av dem, Pasquareccia, är från 1200-talet.

26 jan, 2012 16:15

Borttagen

Avatar


Es un hombre moreno. Su pelo es corto y undulado y ojos muy oscuro. Según mí, es muy guapo. Es cansado.

26 jan, 2012 17:04

nilla10
Elev

Avatar


NozMcGoo

hej hej! :)

26 jan, 2012 18:15

Salazar1
Elev

Avatar


26 jan, 2012 19:23

scarhead
Lärare

Avatar


☒ SINGLE ☒ TAKEN ☑ MENTALLY DATING ONE DIRECTION

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

26 jan, 2012 19:23

Kintsugi
Prefekt

Avatar



Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

26 jan, 2012 19:48

childhoodlight
Elev

Avatar


26 jan, 2012 20:01

Salazar1
Elev

Avatar



1. Spelar du hockey eller går på konståkning på fritiden, om inte: tycker du att det är kul att åka skridskor?
2. Hur ofta brukar du åka skridskor?
3. Vad gillar du att göra på isen?[i]
[i]Exempel: Piruetter, åka baklänges, åka snabbt, spela hockey eller bandy eller bara att åka i lugn
takt.
4. Finns det någon is nära er, eller måste ni åka bil en bit för att kunna åka?

Slytherin Pride

26 jan, 2012 20:46

Fckingunicorn
Elev

Avatar


Om ni är sexintresserade läs. Om inte, bläddra vidare..
Vet inte riktigt varför jag har det här, men ah..

Spoiler:
Tryck här för att visa!Vad är fontänorgasm?
En klar vätska som vissa kvinnor utsöndrar genom urinröret under orgasmen. Den hör ihop med stimulering av G-punkten och kvinnor som har vältränade bäckenbottenmuskler har lättare att få dem eftersom det kan krävas mycket både inre och yttre stimulering. Från vissa kvinnor forsar vätskan, andra märker det knappt. Precis som urin kommer vätskan från urinröret, så man vet inte om det är urin eller en vätska som liknar den manliga sädesvätskan. En teori är att vätskan kommer från körtlarna som omger urinröret eftersom tester visat att den skiljer sig från urin i sammansättningen.




http://kaptenkatastrof.devote.se

26 jan, 2012 20:47

1 2 3 ... 304 305 306 ... 1004 1005 1006

Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?

Du får inte svara på den här tråden.