Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J00KERN
Elev |
26 jan, 2012 16:14 |
|
Borttagen
|
Tornets inre består av ett schakt kring vilket en spiraltrappa ringlar sig. Fram till 1935 kunde man se hela vägen rakt uppåt i schaktet, men sen ville man installera mätinstrument i själva tornet och var tvungen att bygga en plattform i schaktet. På varje etage finns det en utgång till loggiorna, men bara på fjärde etagen är loggian säkrad med ett räcke, så att man kan lägga in en paus vid trappbestigningen och istället kan gå ut och njuta av utsikten. Längst uppe finns det ytterligare två utsiktsterasser. De sju klockorna på toppen har naturligtvis alla sina egna namn - den äldsta av dem, Pasquareccia, är från 1200-talet.
26 jan, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
Es un hombre moreno. Su pelo es corto y undulado y ojos muy oscuro. Según mí, es muy guapo. Es cansado.
26 jan, 2012 17:04 |
|
nilla10
Elev |
NozMcGoo
hej hej! :) 26 jan, 2012 18:15 |
|
Salazar1
Elev |
26 jan, 2012 19:23 |
|
scarhead
Lärare |
26 jan, 2012 19:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
26 jan, 2012 19:48 |
|
childhoodlight
Elev |
26 jan, 2012 20:01 |
|
Salazar1
Elev |
1. Spelar du hockey eller går på konståkning på fritiden, om inte: tycker du att det är kul att åka skridskor? 2. Hur ofta brukar du åka skridskor? 3. Vad gillar du att göra på isen?[i] [i]Exempel: Piruetter, åka baklänges, åka snabbt, spela hockey eller bandy eller bara att åka i lugn takt. 4. Finns det någon is nära er, eller måste ni åka bil en bit för att kunna åka? Slytherin Pride 26 jan, 2012 20:46 |
|
Fckingunicorn
Elev |
Om ni är sexintresserade läs. Om inte, bläddra vidare..
Vet inte riktigt varför jag har det här, men ah.. Spoiler: Tryck här för att visa! http://kaptenkatastrof.devote.se 26 jan, 2012 20:47 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen