Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LucyMalfoy
Elev |
Det är jätte bra.
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 21 jan, 2012 15:51 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jättebra!
Och det var rätt stavning på sankt mungos. 21 jan, 2012 15:54 |
|
Borttagen
|
Åh super! ♥
21 jan, 2012 15:58 |
|
jessipotter
Elev |
Superbra !
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 21 jan, 2012 16:00 |
|
Borttagen
|
http://smulanskaka.bloggplatsen.se/
Läs gärna de 2 sista kapitlerna. Jag skäms för att jag inte skrev för ett tag sedan för att jag mådde dåligt psykiskt.. Läs och ni kommer förstå! 21 jan, 2012 16:11 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: http://smulanskaka.bloggplatsen.se/ Läs gärna de 2 sista kapitlerna. Jag skäms för att jag inte skrev för ett tag sedan för att jag mådde dåligt psykiskt.. Läs och ni kommer förstå! Klart du inte ska skämmas för att du inte skriver. Du ska bara skriva om du vill och orkar, aldrig annars. Vi kommer alltid finnas och vänta på mer, hur lång tid det än tar. Det viktigaste är att du ska må så bra som möjligt. 21 jan, 2012 16:19 |
|
Borttagen
|
Åh vad braaaaaaaaaa! ♥
21 jan, 2012 16:23 |
|
Nagato Seno
Elev |
När jag vill läsa något bra, kommer jag bara hit till denna tråd!
Enade vi stå, splittrade vi falla 21 jan, 2012 17:01 |
|
sötalillaarasara
Elev |
*gråter*
Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 21 jan, 2012 18:00 |
|
Ginny.T
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: http://smulanskaka.bloggplatsen.se/ Läs gärna de 2 sista kapitlerna. Jag skäms för att jag inte skrev för ett tag sedan för att jag mådde dåligt psykiskt.. Läs och ni kommer förstå! Klart du inte ska skämmas för att du inte skriver. Du ska bara skriva om du vill och orkar, aldrig annars. Vi kommer alltid finnas och vänta på mer, hur lång tid det än tar. Det viktigaste är att du ska må så bra som möjligt. absolut!! du ska inte känna dig tvingad att skriva om du inte vill, som Luna.Lovegood sa vi kommer alltid finnas och vänta på mer! ![]() "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 21 jan, 2012 18:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen