Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco<3 Hermione?? [SV]

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

1 2 3 ... 304 305 306 ... 320 321 322
Användare Inlägg
LucyMalfoy
Elev

Avatar


Det är jätte bra.

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

21 jan, 2012 15:51

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Jättebra!
Och det var rätt stavning på sankt mungos.

21 jan, 2012 15:54

Borttagen

Avatar


Åh super! ♥

21 jan, 2012 15:58

jessipotter
Elev

Avatar


Superbra ! ♥ Sluta säg att dina kapitel är dåliga ! Dom är alltid bra !

Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV]

21 jan, 2012 16:00

Borttagen

Avatar


http://smulanskaka.bloggplatsen.se/

Läs gärna de 2 sista kapitlerna. Jag skäms för att jag inte skrev för ett tag sedan för att jag mådde dåligt psykiskt.. Läs och ni kommer förstå!

21 jan, 2012 16:11

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
http://smulanskaka.bloggplatsen.se/

Läs gärna de 2 sista kapitlerna. Jag skäms för att jag inte skrev för ett tag sedan för att jag mådde dåligt psykiskt.. Läs och ni kommer förstå!

Klart du inte ska skämmas för att du inte skriver. Du ska bara skriva om du vill och orkar, aldrig annars. Vi kommer alltid finnas och vänta på mer, hur lång tid det än tar.
Det viktigaste är att du ska må så bra som möjligt.

21 jan, 2012 16:19

Borttagen

Avatar


Åh vad braaaaaaaaaa! ♥

21 jan, 2012 16:23

Nagato Seno
Elev

Avatar


När jag vill läsa något bra, kommer jag bara hit till denna tråd!

Enade vi stå, splittrade vi falla

21 jan, 2012 17:01

sötalillaarasara
Elev

Avatar


*gråter*

Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be

21 jan, 2012 18:00

Ginny.T
Elev

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
http://smulanskaka.bloggplatsen.se/

Läs gärna de 2 sista kapitlerna. Jag skäms för att jag inte skrev för ett tag sedan för att jag mådde dåligt psykiskt.. Läs och ni kommer förstå!

Klart du inte ska skämmas för att du inte skriver. Du ska bara skriva om du vill och orkar, aldrig annars. Vi kommer alltid finnas och vänta på mer, hur lång tid det än tar.
Det viktigaste är att du ska må så bra som möjligt.


absolut!! du ska inte känna dig tvingad att skriva om du inte vill, som Luna.Lovegood sa vi kommer alltid finnas och vänta på mer!

"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black

21 jan, 2012 18:30

1 2 3 ... 304 305 306 ... 320 321 322

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.