Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
23 feb, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: Nice blogg. Påtal om de var de inte snack om att vi tillsammans (alla som ville) skulle göra en sån blogg typ ? =) det är den bloggen Får man fortfarande vara med? = ) 23 feb, 2012 21:47 |
|
Ran
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: Nice blogg. Påtal om de var de inte snack om att vi tillsammans (alla som ville) skulle göra en sån blogg typ ? =) det är den bloggen Får man fortfarande vara med? = ) Jag vill också vara med om jag får? Yeh'd be med ter try an' rob Gringotts. 23 feb, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Borttagen: jag antar att du bara skrev det där för att du ville gå upp i ''nivå'' faktiskt inte.. ville vara hövlig mot de som citera mig om du måste veta, och din kommentar kanske var för att gå upp i nivå who knows? 23 feb, 2012 22:53 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Borttagen: jag antar att du bara skrev det där för att du ville gå upp i ''nivå'' faktiskt inte.. ville vara hövlig mot de som citera mig om du måste veta, och din kommentar kanske var för att gå upp i nivå who knows? då skriver man; tack för att ni håller med eller något sånt. Bara en smiley räknas faktiskt lite som spamm... And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 feb, 2012 22:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WhiteTwice: Skrivet av Borttagen: jag antar att du bara skrev det där för att du ville gå upp i ''nivå'' faktiskt inte.. ville vara hövlig mot de som citera mig om du måste veta, och din kommentar kanske var för att gå upp i nivå who knows? då skriver man; tack för att ni håller med eller något sånt. Bara en smiley räknas faktiskt lite som spamm... det kan jag hålla med om men jag tänkte inte så mycket på att jag ville gå upp i "nivå" 23 feb, 2012 22:57 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
aja det är off topic
sitter och gör en sådan där pygmepuff eller vad det nu kallas i kräm-vit. Hålet blev för stort så det kommer ta lite tid. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 feb, 2012 23:01 |
|
Borttagen
|
alla ignorerade mina tårtor -.-
23 feb, 2012 23:04 |
|
Borttagen
|
Var kan man köpa små fjädrar??
23 feb, 2012 23:05 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: alla ignorerade mina tårtor -.- inte jag men jag typ 'var för upptagen' med att kommentera det som hände. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 feb, 2012 23:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen